Helg :D

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Da var det endelig fredag igjen å jeg gleder meg til å dra på butikken med kjæresten å handle inn god mat å noe snacks når han er ferdig på jobb :D ❤️
Hva skal dere gjøre ikveld å evnt kose dere med? :)
Her blir det hjemmelaget pølspizza å norske talenter, nytt på nytt og senkveld på tv :)

Vi skal ha biff med fløtegratinerte poteter (hjemmelagde såklart!) og smørdampede grønnsaker til :) Ellers skal vi vel kose oss med noe gøy på tv'n, Senkveld er et must! :) Gubben skal sikkert skru litt bil før han finner roen kan jeg tenke meg (har ikke ro i rævva noen gang, haha!) :p

Vi skal på tur med swingklubben, så i kveld blir det taco sammen med dem, etterfulgt av litt dans, så blir det turer og dansing og mye god mat og latter resten av helga :)

Vi skal ha biff med fløtegratinerte poteter (hjemmelagde såklart!) og smørdampede grønnsaker til :) Ellers skal vi vel kose oss med noe gøy på tv'n, Senkveld er et must! :) Gubben skal sikkert skru litt bil før han finner roen kan jeg tenke meg (har ikke ro i rævva noen gang, haha!) :p
Hørtes godt ut! :D Hjemmelaget fløtegratinerte poteter er absolutt det beste ;)
Hørtes ut som min gubbe det der, han skal holde på litt med badet som vi holder på å helrenovere, før han tar kveld :p

Vi skal sette opp gjerder for sauene som vi skal hente i morra. Så skal vi vel ha noe middag men har ikke peiling på hva :-P deilig med helg men jeg er bare slapp.. sikkert på grunn av alt regnet.

Gubben jobber og jeg er hjemme med barna mine som har mammahelg :D de har bestilt taco-fredag , og jeg takler ikke taco i dette svangerskapet , så skal lage bakt potet til meg så skal vi kose oss med det ilag, å så blir det vel kosing sammen , pissregner ute så vi har gjort oss ferdig med utetida idag :p

Ønsker dere alle flotte damer en flott kveld :)

Fredag betyr taco, så jeg og 2-åringen er akkurat kommet hjem etter jobb og bhg, og handlet inn taco og fredagsgodis :) Ellers blir det Norsk talenter og senkveld på tv :)

Hørtes godt ut! :D Hjemmelaget fløtegratinerte poteter er absolutt det beste ;)
Hørtes ut som min gubbe det der, han skal holde på litt med badet som vi holder på å helrenovere, før han tar kveld :p
Ja, det skal bli digg det!:D Ja, jeg takler ikke de "halvferdige" lengre jeg!:-P Har ikke spist det siden jeg var student for...*gulp* 7 år siden!:eek:
Hehe, det er jo bra de står på da;)

Gubben jobber og jeg er hjemme med barna mine som har mammahelg :D de har bestilt taco-fredag , og jeg takler ikke taco i dette svangerskapet , så skal lage bakt potet til meg så skal vi kose oss med det ilag, å så blir det vel kosing sammen , pissregner ute så vi har gjort oss ferdig med utetida idag :p

Ønsker dere alle flotte damer en flott kveld :)
Ha en flott kveld du også! :-)

Tacofredag her også den er spist til ungenes glede.

Få har jeg tatt en dusj mens mannen monterer skuffer og hyller i skapet i gangen som vi holder på å få på plass, og ungene leker.

Hva vi gjør når ungene er i seng er uvisst, muligens monterer han litt til mens jeg inntar sofaen...

Kom ikke hjem før halv fem pga time hos jm etter jobben. Så da ble det big one på lillesnupp og mor... Far er på fest og bonusdatter på overnatting. Nå er frøkna og jeg gode og mette, og sitter i armkroken og ser på barne-tv <3 Hun skal i seng snart, så skal jeg nyte alenekveld med sjokolade og film :-D

Mannen er ute med en kamerat å klatrer (kommer hjem snart), så jentungen og jeg har hatt fiskepinner, ovnsbakte poteter, raspa gulerøtter og erter:-) Ikke akkurat fredagsmat, men hun storkoste seg og syns det var kjempegodt;-)

Ellers skal mannen og jeg se Dexter og kose oss med litt snacks:-) Og te:-D

Her ble det fredagsmys med Norske talenter. Elsker fredagene. Da får storesøster være oppe lenge med oss, og vi bare koser ❤️

Back
Topp