Helfo

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Hei!:)
Dere som har blitt gravid etter Ivf, jeg har noen spørsmål ang helfo.
Er det sånn at om jeg sender inn det skjemaet nå så er det gjeldende kun ut 2020? Så det kan være lurt å vente til januar. Eller har ikke det noen ting å si?
Har ikke nådd grensen helt enda, men om jeg skal fortsette på Crinone en stund til så vil jeg nok komme dit.
 
Hei!:)
Dere som har blitt gravid etter Ivf, jeg har noen spørsmål ang helfo.
Er det sånn at om jeg sender inn det skjemaet nå så er det gjeldende kun ut 2020? Så det kan være lurt å vente til januar. Eller har ikke det noen ting å si?
Har ikke nådd grensen helt enda, men om jeg skal fortsette på Crinone en stund til så vil jeg nok komme dit.
Jeg har sendt inn etter hvert som jeg har fått papirer og kvitteringer. Får alt dekket nå da dette er tredje forsøk. Har hver gang sendt inn hoveddokumentet rett etter jeg har fått det og kvitteringene som jeg hadde samlet til da, nå i etterkant av dette forsøket som funka går jeg fortsatt på lutinus og klexane, de kvitteringene har jeg samlet og sender inn straks. Så aner ikke om det har noe å si for år osv. Trodde heller det gikk på per forsøk, ikke hvilket år. Vet at papirene max kan være 6 mnd gamle. Jeg sender alt digitalt som bildefiler :)
 
Får vi dekket blodfortynnende også? Jeg er satt på fragmin ca 1000 kr for 12 dager pga hyperstimmulering, har tatt vare på kvitteringer, men var ikke klar over at dette også ble dekket.
 
Får vi dekket blodfortynnende også? Jeg er satt på fragmin ca 1000 kr for 12 dager pga hyperstimmulering, har tatt vare på kvitteringer, men var ikke klar over at dette også ble dekket.
Det blir dekket for min del i alle fall (klexane). Jeg måtte betale for det frem til jeg fikk frikort. Så jeg fikk tilbakebetalt de jeg hadde kjøpt og så nå ut året er det gratis på blå resept :) Er snart i uke 12, har fått beskjed om å ta frem til da; satser på jeg slipper å ta de videre, for etter nyttår må jeg nok isåflal begynne å betale igjen frem til nytt frikort :p
 
Back
Topp