HELFO

Altså, en flyreise Trondheim/Bergen tar ikke mer enn 50 min! Med transport til og fra flyplassen så bruker dere ikke mer tid hver vei enn det vi bruker på å kjøre en vei til St.Olavs fra her vi bor! Vi har brukt å kjøre inn kvelden før og sove på hotell før uttak, for da har vi hatt tidlig oppmøte! Ellers har vi dratt frem og tilbake! Så tror ikke dette blir noe problem!
Tar det ikke mer enn 50min ?? Ds er det jo ikke noe problem ;) noen som sa til meg det tok lengre tid nemmelig og da trodde jo jeg på det :p

Tar det ikke mer enn 50min ?? Ds er det jo ikke noe problem ;) noen som sa til meg det tok lengre tid nemmelig og da trodde jo jeg på det :p

Jeg har flydd noen ganger til Bergen fra Trondheim, og har tatt fra 45-60 min! Avhengig av motvind eller medvind[emoji5] og det går mange avganger hver dag[emoji5]

Jeg har flydd noen ganger til Bergen fra Trondheim, og har tatt fra 45-60 min! Avhengig av motvind eller medvind[emoji5] og det går mange avganger hver dag[emoji5]
Jamen hva er det da hehe :p
Da er det jo ingen problem og fly fram og tilbake samme dag;)

Jamen hva er det da hehe :p
Da er det jo ingen problem og fly fram og tilbake samme dag;)

Nei, det er det ikke[emoji5] men jeg ville dratt opp kvelden før uttak! Så slipper dere stress med å måtte ta første fly liksom[emoji5]

Nei, det er det ikke[emoji5] men jeg ville dratt opp kvelden før uttak! Så slipper dere stress med å måtte ta første fly liksom[emoji5]
Ja det kan være greit om vi som her skal møte kl 8 om morningen ;)

Back
Topp