Hei
Kanskje tema vært oppe før men lurer litt på hvordan gjøre best mulig det med kvitteringer- samle de og så sende de inn i et, eller hver for seg etter jeg har kjøpt medisiner. Er det bare medisiner vi kan få refusjon på ikke selve behandlinger sant? Noen som kan dele linken til riktig skjema?
Er helt ny i dette. 5.dag på synarela. Hører til Haukeland. Er spent på hele prosessen. Og litt redd å starte opp midt i korona krisen men krysser fingrene. Ha en fin dag
Kanskje tema vært oppe før men lurer litt på hvordan gjøre best mulig det med kvitteringer- samle de og så sende de inn i et, eller hver for seg etter jeg har kjøpt medisiner. Er det bare medisiner vi kan få refusjon på ikke selve behandlinger sant? Noen som kan dele linken til riktig skjema?
Er helt ny i dette. 5.dag på synarela. Hører til Haukeland. Er spent på hele prosessen. Og litt redd å starte opp midt i korona krisen men krysser fingrene. Ha en fin dag

Vi er langt unna ennå å nå grensebeløpet til HELFO, så vi har ikke rett til refusjon ennå. Men skal jeg sende inn legeerklæringene fra lege vi har fått så langt, med kvitteringene vi har hittil (har et ferskforsøk med kort protokoll og et fryseforsøk. Eller skal vi ikke sende inn før vi når grensen? Slik tolker jeg det pø HELFOs hjemmeside. Men hvordan vet HELFO i såfall om vi har krysset grensen eller ikke? Skjønner ikkeno jeg... 

Alle forsøk og innsett som var mulig offentlig