Helfo igjen!!

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen som har opplev at det alltid mangler noe ved innsending av skjema til Helfo?
Får alltid tilbake melding om det samme som mangler vær eneste gang, og denne 3 gang vi sendte inn er jeg 120% sikker på at det ikke manglet det skjema vi begge skal sign. På var med..
men de mener at det igjen ikke var sendt med bare kvitt og det fra legen..

Noen som har opplev at det alltid mangler noe ved innsending av skjema til Helfo?
Får alltid tilbake melding om det samme som mangler vær eneste gang, og denne 3 gang vi sendte inn er jeg 120% sikker på at det ikke manglet det skjema vi begge skal sign. På var med..
men de mener at det igjen ikke var sendt med bare kvitt og det fra legen..

Kun sendt kvitteringene og egenerklæringen man får på klinikken, med signatur fra begge!

Kun sendt kvitteringene og egenerklæringen man får på klinikken, med signatur fra begge!
Ja men de mener alikevell jeg mangler den der hvor begge sign på :bored:
Har skjedd alle 3 gangene.. og har fått det samme brevet vi har sign på tidligere når vi må skrive under nr 2 gang ..
Det må jo være de som rotet med tingene, eller så er jeg bare helt dum :hilarious:

Ja men de mener alikevell jeg mangler den der hvor begge sign på :bored:
Har skjedd alle 3 gangene.. og har fått det samme brevet vi har sign på tidligere når vi må skrive under nr 2 gang ..
Det må jo være de som rotet med tingene, eller så er jeg bare helt dum :hilarious:

Ta bilde og send digitalt, så har du digital kopi av det som er sendt inn.

Ta bilde og send digitalt, så har du digital kopi av det som er sendt inn.
Håper det blir siste gangen vi har sendt inn no da :p
Men veldig irriterende når vi begge vet vi har sendt den med :shifty:

Back
Topp