Helfo..igjen

Mortens skogmus

Glad i forumet
Når man sender inn kvitteringene, sender dere bare med en lapp, der det står navn og kontonr?? Eller er det skjema som skal sendes inn her og????

ORIGINAL: tkn

Når man sender inn kvitteringene, sender dere bare med en lapp, der det står navn og kontonr?? Eller er det skjema som skal sendes inn her og????

Samme lurer jeg på også!

Jeg skrev et brev hvor jeg skrev opp reseptnr og beløp, så summerte jeg de til slutt. Så skrev jeg kontonr nederst og festet kvitteringene med binders i kronologisk rekkefølge.
Tror de liker at det er oversiktlig og greit. Jeg fik hvertfall pengene fort, etter ca en ukes tid.

ORIGINAL: Anne L

NB[:)] Ta kopier av kvitteringene du sender inn. Hender de roter dem bort og da får du ingenting dersom du ikje har kopi av kvitteringene.

Men om man ikke har mulighet til å kopiere så kan man bare gå på apoteket å få kopier...Alt ligger inne på data'n dems [;)] (kan være lurt å ha med den brukte resepten til apoteket når man skal ha kopier av kvitteringene)

ORIGINAL: pernille8

Får man tilbakebetalt ved bruk av progynova og crinone å?eller bare disse sprøytene`?

Man får tilbake på det også! [;)]

ORIGINAL: tkn

Trenger ikke no skjema, men gjør det gjerne litt oversiktlig på et A4 ark, skriv gjerne opp medesinene og summen, også summerer du alt nederst. Også påfører du navn og kontonr. (jeg påførte adresse og fødselsnr. også jeg) Også legger du selvfølgelig ved alle kvitteringene.

Tusen takk snupper, dere er uvurderlige[:D][:D] Og ja har tatt kopier[8D]

Jeg fikk beskjed fra HELFO at jeg måtte ha et skjema med godkjenning fra legen, hvilket forsøk det var ol.
Trenger en ikke det da? Bare å sende det inn, må bare ha det inn med te-skje.

ORIGINAL: Kattepus84

ORIGINAL: pernille8

Får man tilbakebetalt ved bruk av progynova og crinone å?eller bare disse sprøytene`?

Man får tilbake på det også! [;)]

o..igjen Side: [1]
Logg inn melding<< Gamle emner Nyeste emner >>

Jeg husker ikke navne på de jeg gikk på,men er ikke alle typer du får dekket.

Har fått med skjema fra klinikken ja. Et for abvrutt forsøk og et for fullført forsøk, som jeg sender med[;)]

ORIGINAL: *Aina

Jeg fikk beskjed fra HELFO at jeg måtte ha et skjema med godkjenning fra legen, hvilket forsøk det var ol.
Trenger en ikke det da? Bare å sende det inn, må bare ha det inn med te-skje.

Jo du må legge vet bekreftelse på gjennomgått forsøk. Og det går man hver gang man har gjennomgått et forsøk.

Men man trenger ikke no skjema til kvitteringene sånn sett...Ingenting som må fylles ut i forbindelse med alle kvitteringene... Trenger bare en bekreftelse på gjennomgått forsøk.[;)]

Shiit..jeg glemte å skrive kontonr nå på det jeg sendte inn på lørdag [8D] Men har fått penger av de før, så håper det ordner seg!!

Back
Topp