Helfo (igjen) *oppd. x2*

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Jada, nok et spm ang helfo [8D] Bær over med meg [;)]

Hvilket skjema skal jeg bruke til å føre opp utgifter i forbindelse med hormoner?
Må jeg vente til jeg får bekreftelses brevet fra klinikken på at vi har gått igjennom 2. icsi forsøk?
Jeg har regnet på summen hittil og vi er på over 23000kr. Har ca 3400kr til vi skal betale for resten av hormonene.

Jeg trenger ikke noe bekreftelses brev på at jeg er i gang med 2. icsi forsøk? Får jo ikke det brevet før jeg har ringt inn og gitt beskjed om pos/neg forsøk. Det blir jo en liten stund til da jeg ikke har begynt på sprøyter enda engang.

Kan jo ringe de. Har jo gått ganske mye over de 15000kr nå så kjekt om vi kan få de kjapt tilbake [:D]

Sendte de en mail nå [:)]
Ringer de på mandag om jeg ikke får svar på mailen til da. (regner ikke med de svarer på mail i helga men.... )

Da har jeg pratet med både HELFO og Fertilitetsklinikken. Porsgrunn skal få sendt med en legeerklæring på at jeg er igang med andre forsøk nå. Når jeg får den så skal jeg sende inn kvitteringer og skjema til HELFO.
Det står at det er ca 8 uker behandlingstid så jo fortere jeg får sendt inn kvitt jo bedre er det [:D]

Fikk sendt inn kvitteringer og skjemaer igår kveld. Håper det går fort med tilbakebetaling.
Hva er deres erfaring jenter? Gjerne de i Vestfold området da det er der jeg sendte mine [;)]

Back
Topp