Helenus

Sicily

Forumet er livet
Siden du fikk tråden din sletta med å bryte forumsreglene før jeg fikk svart:

Javel? Fordi? Dette er internett. Du kjenner ikke meg. Dessuten er det noe som heter å være saklig. Og du har nettopp brutt forumsreglene. Dessuten, så står jeg fritt til å svare på hva jeg vil, dette er et åpent forum, og hvis du ikke liker svarene du får, så finnes det blokkeringsknapp.

Tråden ligger på kjøp og salg.

Jeg har i alle fall nett svart på tråden

here we go again!!![:)]
for det første så syns jeg dine svar på enkelte tråder er støtene for andre. ikke det at jeg tar meg nær av det, men det er nok av de der ute som kansje syns enkelte ting er sårende. Hver gang det er en tråd om ett eller annet er du dønn på høgget etter å ødelegge og lage oppstyr. HVER eneste gang.. greit at du har dine egne meninger.. selvfølgelig, men ta min tråd som et eksempel. der spørr jeg om noen har en bilsttol til salgs. Velger å tro at du ikke skal selge en bilstol, men alikavel så velger du å svare, å rakke ned på meg for at jeg ikke har et spesielt merke jeg siktet til.

defor reagerer jeg.
AMEN

oki doki;)

ORIGINAL: helenus

for det første så syns jeg dine svar på enkelte tråder er støtene for andre. ikke det at jeg tar meg nær av det, men det er nok av de der ute som kansje syns enkelte ting er sårende. Hver gang det er en tråd om ett eller annet er du dønn på høgget etter å ødelegge og lage oppstyr. HVER eneste gang.. greit at du har dine egne meninger.. selvfølgelig, men ta min tråd som et eksempel. der spørr jeg om noen har en bilsttol til salgs. Velger å tro at du ikke skal selge en bilstol, men alikavel så velger du å svare, å rakke ned på meg for at jeg ikke har et spesielt merke jeg siktet til.

defor reagerer jeg.
AMEN

Rakket ned på deg, faktisk.. [8D][8D]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: helenus

defor reagerer jeg.
AMEN

Rakket ned på deg, faktisk.. [8D][8D]
[/quoSer jo hvor du vil hen med svaret ditt..

Back
Topp