Helene90!

Så koslig at du spør! :)

Det går fint med oss, vi hoster fremdeles litt begge to, men jeg vil kalle oss frisk :)

Er litt travelt for tiden, for jeg er ute i praksis og jobber derfor 4 dager i uken, men prøver på at pappan er mest mulig hjemme og når han ikke er det er hun sammen med en av tantene eller bestemora :) Er litt tungt å være så mye borte fra henne, men det er heldigvis bare fram til uke 50 :)

Har ordnet det slik at jeg har fri hver tirsdag, så førstkommende tirsdag begynner vi på babysvømmingskurs :) Jeg gleder meg kjempemye, både til å lære babysvømming og til å møte andre mødre med barna sine :)

Hvordan går det med deg og jenta di da? :)

Åh, nå ble jeg faktisk letta ;) Bra at alt er fint :)
Så spennende med babysvømming da! Kan skjønne det er tungt å være borte fra henne... Jeg merker på kroppen at det er en stund siden jeg har holdt datteren min og kost med henne selv om jeg er i samme rom og lar andre ha henne. :P

Jenta mi er frisk og rask, men hatt en periode nå da hun har våknet tre ganger hver natt slik at jeg bare har fått ett par timer mellom hver oppvåkning... I tillegg har det vært vanskelig å få i henne mat uansett om det er mme eller grøt, selv om jeg har variert med smaker. (har nettopp sluttet å amme) Heldigvis har dette begynt å snu og hun våkner nå sin vanlige ene gang rundt halv fem, og spiser mer grøt om dagen. Flasken går det av og til bra med.

Alt i alt går det bra :)

Back
Topp