Helene sjekker inn - NFI

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Sitter og ser på nettTV og må ta en pause, så sterkt er det :sad010
Har dere sett episoden og hva syns dere?

Jeg er fryktelig takknemlig for min friske fullbårne datter, det er i hvert fall sikkert! ❤️

Har ikke sett det, men det skal jeg gjøre! Hvis jeg klarer.. Kommer sikkert til å gråte meg gjennom det jeg også ❤️

Trodde det begynte i morgen :O Skal se på det etterpå! Elsker serien! Jeg er helt på trynet emosjonell idag, så spørs om det ikke blir noen tårer da...

Har ikke sett det, men det skal jeg gjøre! Hvis jeg klarer.. Kommer sikkert til å gråte meg gjennom det jeg også ❤️
Nå har jeg sett hele og er fullstendig oppløst i tårer! Livet er ikke rettferdig :(

Trodde det begynte i morgen :O Skal se på det etterpå! Elsker serien! Jeg er helt på trynet emosjonell idag, så spørs om det ikke blir noen tårer da...
Snikstart på nett ;)
Bare å finne frem Kleenex :sad015

Nå har jeg sett hele og er fullstendig oppløst i tårer! Livet er ikke rettferdig :(

Nå har jeg sett også, og grått meg gjennom store deler ❤️ Måtte inn å sjekke at mini pusta et par ganger og.. stakkars, stakkars foreldre. Så grusomt det må være

Sterkt..
Måtte opp å kose litt den fine lillegutten min, og gråte litt for storesøsteren hans som aldri kom til nfi. ❤️

Etter to opphold på nfi så valgte jeg å ikke se på i kveld. Er veldig glad i serien, men har litt for sterke minner derfra.

Hvor kan man se det ?

Vet ikke helt om jeg klarer. Omså så blir det heller tårevått tenker jeg. :sorry:

Veldig sterkt. Må være forferdelig for foreldrene som lever i ukesvis å ikke vite om barnet deres overlever eller ikke. Tror ikke en kan forstå hvor tøft dette er om en ikke har opplevd det selv.
❤️❤️❤️
Klem til alle det ute som har vært i/ eller står i en slik situasjon nå

Gråt oss gjennom :(

Det er som han sier - en iskald nordavind i fleisen. Spesielt når Emilie (moren til Cedrik) ble trillet gråtende inn på operasjon knakk jeg sammen. Minnene fra det øyeblikket er så vondt. Man vet ikke om man har trukket vinnerloddet eller ei.

Så nettopp denne episoden, og har ikke ord. Det må være så vondt å være i den situasjonen :Heartred all min medfølelse til de som har vært gjennom eller er i den :Heartred

Kjenner jeg er så utrolig takknemlig for at vi slapp å gå gjennom dette, og at lillegutt var i magen nesten helt til termin [emoji173]️ kan ikke engang forestille meg hvor tøft dette er for foreldre og barn. Fikk lyst til å vekke lillegutt for å kose nå!
Uff så vondt dette må være :(

Gråt oss gjennom :(

Det er som han sier - en iskald nordavind i fleisen. Spesielt når Emilie (moren til Cedrik) ble trillet gråtende inn på operasjon knakk jeg sammen. Minnene fra det øyeblikket er så vondt. Man vet ikke om man har trukket vinnerloddet eller ei.

Akkurat sånn var det...

Nå har jeg akkurat fått sett, om noen kjenner til den fantastiske mamman til Tilje (fra Molde, Malin) så gi henne en fantastisk klem. Jeg fikk sånn en connection med henne, uten at jeg kan forklare hvorfor. Å stå i en sånn situasjon, og allikevel være så sterk - åpen... Ære være. Håper det går bra med Tilje i dag!!

Sterkt av de andre foreldrene å stå fram med sine historier, til tross for at det ikke gikk som det gikk. Ære være NRK, dere lager innimellom fantastiske dokumentarer! :)

Veldig sterkt program! Kan ikke forestille meg hvordan det føles å være i denne situasjonen. Får helt vondt inni meg :Heartred

Back
Topp