helene rask sin nye sang-Venus *link til youtube*

*MammaTonje*

Gift med forumet
Teit video og enda teitere kjerring.
skjer med alle utrykkene. snakk om påtrengene blikk og trutemunn a!
fæl stemme har a og. skikkelig stygg dame. Men sangen fenga litt [:D]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D] nei huff! nå ble jeg flau på hennes veiene[&:][:D] er det mulig?? kan viskrlig hvem som helst som er kjent gi ut musikk nå da? trenge rikke ha stemme eller noe ting! bare du har boobs så er det greit!?[:D]
hu synger rævva og klarer ikke uttalen skikkelig en gang!

ORIGINAL: Sha

[:D][:D][:D][:D][:D][:D] nei huff! nå ble jeg flau på hennes veiene[&:][:D] er det mulig?? kan viskrlig hvem som helst som er kjent gi ut musikk nå da? trenge rikke ha stemme eller noe ting! bare du har boobs så er det greit!?[:D]

Skjønner ikke hav de tenker på disse jentene som feks Linni og nå Helene Rask, latterligjør seg selv passe bra[&:]

[:'(] Jeg trodde at hun skulle fremstå som bitte litt seriøs jeg nå..... hvis dette er resultatet vil jeg påstå at hun misslyktes!!!!

rødma på hennes vegne!! hun har ingen grunn til å vere noe annet enn flau over seg selv..[&:]

sign

Hm....har de ikke bedre å komme med enn en coverlåt, kan de bare la vær[;)] Bra fremført var det i alle fall ikke!

Å HERREGUD !!!! Grunnen til at sangen idetheletatt kan fenge er pga melodien .... ellers så er den helt ..... [:'(] Hører hele veien at stemmen rettes opp teknisk [:'(]

ORIGINAL: geena_88

Skjønner ikke hav de tenker på disse jentene som feks Linni og nå Helene Rask, latterligjør seg selv passe bra[&:]

Ja men linni og lene alexandra "tuller" seg ihvertfall, helene er jo alvorlig med sangene sine![:D]

huff, hjelpe meg![:'(]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

syns ikke noe om sangen nei ..

men syns det er mange teite svar i denne tråden og ! hva er vitsen med å kalle folk stygge? er dere så fine sjøl?

syns ho er ei fin jente jeg ..

Enig med den.. Var ikke derfor jeg lagde denne tråden, denne tråden handlet om sangen hennes.. Ikke utesende[;)]

Synes det er litt morsomt jeg.... Slike musikkvideoer går vel ikke akkurat på musikalsk talent[;)] MEN de får jo faktisk en grunn til å stå forann kamera og vrikke på seg og vise seg frem (som da er jobben deres som glam modeller) Og de kan risikere at det blir sendt om og om igjen på tv.... Så det er egentlig et genialt "karriere" move da!
Jeg gidder ikke å sitte å se eller høre på sånt selv, men det er nok av andre som gjør det! Heldigvis er det sånn at vi kan skifte kanal eller velge å ikke se på det på youtube hvis vi vil[:D]

....og stygg er hun da slettes ikke vel! Hadde jeg sett sånn ut så hadde jeg vært passelig stolt av det selv! Kanskje litt misunnelse eller?

ORIGINAL: Daskepott

Synes det er litt morsomt jeg.... Slike musikkvideoer går vel ikke akkurat på musikalsk talent[;)] MEN de får jo faktisk en grunn til å stå forann kamera og vrikke på seg og vise seg frem (som da er jobben deres som glam modeller) Og de kan risikere at det blir sendt om og om igjen på tv.... Så det er egentlig et genialt "karriere" move da!
Jeg gidder ikke å sitte å se eller høre på sånt selv, men det er nok av andre som gjør det! Heldigvis er det sånn at vi kan skifte kanal eller velge å ikke se på det på youtube hvis vi vil[:D]

....og stygg er hun da slettes ikke vel! Hadde jeg sett sånn ut så hadde jeg vært passelig stolt av det selv! Kanskje litt misunnelse eller?

sign,hun er nyyyyyyyyydelig

Back
Topp