helene og gutta

lene80

Forelsket i forumet
noe av dere som så på det før? det har begynt igjen på
tv2 zebra.syns det var litt artig jeg da[:D]

Hehe. Ja, var totalt avhengig! Så sprøtt og tenke på at det er vel over 10 år siden nå... [&:] [:D] Oldis! [:D]
Glemmer det som oftest nå...

Tragisk, JA!!!!!!
Men må nok tilstå at jeg fulgte med på den for gudenevethvormangeårsiden..........[:)]

ORIGINAL: Minimeg

Å nei. Den mest tragiske serien av alle......

sign.
eneste de tøsene tenkte på var slanking og trening. gaaaad!

det så jeg også på..hehe..så litt av en episode her om dagen..ikke like bra som jeg syntes det var før..drit dårlig egentlig![:D]

Så på det da gikk for mange herrens år siden. Så en episode her om dagen, gud så utrolig dårlige greier, så ikke det når jeg var 10 år yngre nei.

ja det er jo en slik serie jeg ikke kunnet sittet og fulgt
med på i dag,men artig å se den episoden i går.

Var hekta på det da det gikk sist på tv! Må innrømme at jeg har kikket litt på det nå også,
hvis ikke det er annet å gjøre. [8D]

Jeg digget Laly,husker jeg!! [:D]

hihi, det var tider, du! jeg hadde sikkert sett litt på det hvis jeg hadde hatt tv2 zebra. for nostalgiens skyld;)

jeg var russ'94 og da var jo den serien på topp...jeg og noen venner var de i russetåget...hehehe

Den serien var jeg alvorlig avhengig av da jeg var yngre! hihi, måtte se et par episoder nå bare for å mimre.. men guud så elendig den serien er! FOR noen skuespillere!!!! [8|][:D]

ORIGINAL: lille blomster assa

jeg var russ'94 og da var jo den serien på topp...jeg og noen venner var de i russetåget...hehehe

Hehe, jeg var og Russ 94.

Vi gjorde noe parodi av de i Russetoget, vet jeg, men jeg gikk først og solgte russeavisen, så jeg vet ikke helt hva de andre gjorde.

ORIGINAL: Lille Bea

Jada, jeg innrømmer det, jeg var hekta på Helene og gutta[8|][&:][8D][:D] Men fy flate hvor dårlig den serien egentlig er

Hihi! Ja, måtte le sist jeg svippa innom... [:D]

Herlig fred, såg veldig lite på de teitingene så det gikk for mangfoldige år siden, så tviler på at eg kommer til se på det no....hehe, i så fall e det bare for det e så idiotisk :-) Men eg skal kje ta gleden fra deg, kose deg masse framfor tv`n [:D]

Back
Topp