"Helene flytter inn"

Jeg satte meg ned for å se den.
Mannen kom overraskende inn og ville se han også.
Utrolig sterkt, vi begge satt og gråt.

Så det i natt. Gråt endel av det. Veldig sterke saker. Veldig takknemlig for at noen klarte å si ja til å være på kamera.

Åh, kom noen tårer for å si det sånn. Vært der jeg og, ikke noe gøy, men alt gikk godt heldigvis!

Det kom skrekkelig nært på oss. Fikk nesten ikke sove i natt. Ble sittende å se på Rolf, så uendelig takknemlig for at han har trukket vinnerloddet.

Så denne nå i kveld. Satt med klump i halsen og tårer i øynene hele tiden :sad010
Ville bare løpe opp trappa og plukke opp babyen min og klemme han. Livet er sårt.
Kjente en enorm takknemmelighet for livet mitt, etter programmet,da jeg selv er født prematur.

Nydelig serie

Jeg så det og. Utrolig sterkt! Og rart å være tilbake på NFI. Selv bare gjennom en dataskjerm. Og ikke engang samme NFI. Det hjerteskjærende skriket til ene moren var sårt!

Jeg er 10 minutter inn i episoden, og jeg har allerede grått i 10 minutter. Jeg tror det gjør noe å "være tilbake på NFI", og også tenke på at Lea kommer til å ligge der igjen neste uke. Det er tøft å få et sykt barn, og jeg syntes at det er veldig fint at de kan gi et innblikk i hvordan det er, selvom man ikke helt klarer å kjenne på det med mindre man er der selv...

Jeg ser at episoden varer i 40 minutter til, så jeg kommer nok til å være klissvåt når episoden er ferdig :hilarious:

Er helt dau på innsida i denne graviditeten og ble hverken rørt eller trist på noe vis.

Det er såklart forferdelig likevel, alle medfølende tanker til foreldre pg barn som må igjennom det!

Begynte å se på med mannen tilstede, men han ønsker ikke å se på sånt, så måtte ta en pause. Så alene dagen etter og grein fra ende til annen... Elsker at Helene tør å stille de vanskelige spørsmålene og er så god med de hun møter på veien de forskjellige stedene <3

Nrk.no har intervju med foreldrene til Cedrik i dag. Artikkelen ligger øverst på morgenen nå.

Jeg vet ikke om jeg klarer å se det:( Kan noen bare si kort hva som skjer? Bra noen stiller opp, det er tøft gjort.

Jeg vet ikke om jeg klarer å se det:( Kan noen bare si kort hva som skjer? Bra noen stiller opp, det er tøft gjort.

Programmet viser hvordan det er for de som jobber på NFI og så får vi hilse på tre familier. De som er nevt her, familien til Cedrik er vel den verste historien å se på. Ellers er det lille Aleksander og lille Tilje sine historier vi får være med på. Vi får vite hvordan det går med de to helt på slutten av programmet i en tekst rett før slutten. Det er tøft å se de små kroppene og kjenne på usikkerheten og se hvordan foreldrene har det.

Back
Topp