helen79

Perlemor til to

Elsker forumet
Jeg la akkurat merke til en ting... Har albert bursdag på julaften? Han er en uke yngre enn steffen ser jeg... og steffen er født en uke før julaften!
 
En anna ting!! åssen får man signaturen midt på sånn som du har??
 
Albert har bursdag på julaften, ja. Født 01:10 natt til julaften, ved keisersnitt.[:)]
 
Vet du, jeg husker ikke hvordan jeg fikk signaturen til midten.[8|][&:]
 
Jo, fant det ut nå, du må skrive
(center)hele adr. til signaturen inni her(/center)

men trykk CTRL og Alt idet du trykker mellomromstastene.

 
Takk skal du ha...
 
Det er en flott julegutt du har!![:D] 
 
Verdens beste julepresang!
 
Takk for det, og bare hyggelig.
 
Back
Topp