Perlemor til to
Elsker forumet
Jeg la akkurat merke til en ting... Har albert bursdag på julaften? Han er en uke yngre enn steffen ser jeg... og steffen er født en uke før julaften!
En anna ting!! åssen får man signaturen midt på sånn som du har??
En anna ting!! åssen får man signaturen midt på sånn som du har??