Hele verden går under, ihvertfall innimellom ;)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Fy som jeg hater humørsvingninger! Er det noen som legger feil toneleie på en setning kan livet gå i grus!! Griner innvendig og blir kjdmpelei meg og er helt sikker på at alle sier noe negativt som er personlig ment.

Herlighet, for en berg og dalbane! 10minutter etter at verden gikk under, ja da er den jaggumeg oppe å fungerer topp igjen ;)

TuMmY LoVe

Vet akkurat hva du mener, sååå slitsomt! I det ene øyeblikket ser alt så lyst ut, og i det neste er det ingenting som er bra, uten at jeg engang kan komme på hvorfor.. Huff, godt å høre vi er flere ihvertfall :)

Allerede måtte tatt til tårene 2 ganger i dag, men sinnet og de andre følelsene er der like ofte.så dette skal bli spennende ;)

Sånn var jeg da jeg var gravid med gutt.. Var mye mer stabil i humøret da jeg var gravid med jente. Har ikke merket noe til svingninger enda. Lurer på om der er en jente ? Alle svangerskap er jo forskjellige. Men det er jo moro å sammenligne og spekulere litt

Sånn var jeg da jeg var gravid med gutt.. Var mye mer stabil i humøret da jeg var gravid med jente. Har ikke merket noe til svingninger enda. Lurer på om der er en jente ? Alle svangerskap er jo forskjellige. Men det er jo moro å sammenligne og spekulere litt
Hadde det ikke så ille de to andre gangene, og da var det jenter ;)

TuMmY LoVe

Hadde det ikke forrige gang med jente. Har det nå.. og føler på gutt pga alle forskjellene fra sist! :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heheh kjenner til problemet med ukontrolerbare følelser, jeg tok til tårene når jeg så på ekstreme samlere på tv. Fordi det ble så ryddig å fint i hjemmet hennes :p

--------------------------
Taster fra appen

har ikke så langt oppdaget noe til humørsvigninger og hadde ikke det sist gang heller. Men jeg har en sinnsyk hodepine, så jeg blir litt gretten pga den

Back
Topp