Hele natten!

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Ida sov hele natten i natt!
Første gang!!

La henne 18.30 også voknet hun kl 22 hvor hun fikk litt mme(40ml) også sov hun igjen til kl 6!
Suuuuuper deilig..
måtte virkelig kikke på klokken flere ganger og kikke rundt i rommet etter noen flasker i tilfelle jeg hadde gitt henne i søvne i natt også telte jeg flaskene i kjøleskapet for sikkerhets skyld,men hadde ikke gitt henne noe i natt[:D]

håper bare det fortsetter!

Mmm Nyt det! Thale sov natten gjennom natt til lørdag, men nå er det tilbake til det vanlige igjen[:-]
Får håpe du er heldigere enn meg da[;)]

Jeg krysser alt som kan krysses for at dette skal vare!

Men ellers så må jeg bare få sparket mannen min bak så han kan få pusset opp rommet hun skal ha så det blir ferdig og da skal hun sove natten gjennom..

Du får fortelle at det ikke blir noe     før Ida har fått eget rom da vet du, det er vel et språk han forstår?[:D]

ORIGINAL: shannon

Du får fortelle at det ikke blir noe     før Ida har fått eget rom da vet du, det er vel et språk han forstår?[:D]

Hehe kanskje jeg må det..
Er ikke så lenge siden jeg ikke sa at det ikke ble noe av det før vi fikk ny seng.. og jammen ble det ny seng!

ORIGINAL: Ida11.07.07

ORIGINAL: shannon

Hehe kanskje jeg må det..
Er ikke så lenge siden jeg ikke sa at det ikke ble noe av det før vi fikk ny seng.. og jammen ble det ny seng!

HAHA det er det værste!! funker det også altså?? [:D][:D]

Så deilig!
Også helt fra 18.30 da[:D]
Da gjør det ikke noe om dem våkner for en liten tår ved 10 tida!
Heldig, håpe det fortsetter

sÅÅ BRA!!!!!
Og så morro egentlig for det samme gjorde Dino inatt!
Men tørr ikke å håpe for mye for da kan jeg bli for skuffet!!
Han sov fra 9 til 9[:)]

så lenge varte det..................................
har vært oppe 2ganger i natt................................................

Back
Topp