Hele kroppen verker

Ikke godt :( Har også sånne dager innimellom, men heldigvis ikke over lengre tid. Håper det går fort over!

Jeg er sykemeldt, har ingen barn fra før, og en samboer som gjerne lager middag og vasker badet når han kommer hjem fra jobb. Så jeg har det relativt lett, tross omstendighetene, haha men det er kjedelig da, har såvidt krefter til å få besøk en gang i blant. Ta ting i ditt tempo i hvert fall, og masse pauser! I følge legen min er ikke anstrengelse og stress bra for nurka nå i hvert fall, så det er viktig å lytte til kroppen! Håper du får litt energi tilbake snart, er kjedelig å bare ruge :p men mindre enn to mnd igjen, vi klarer det :D
Hehe ja med to fra før så er det ikke alltid tid til å ta det helt kuli :p travle uker :/
Men jeg har god hjelp å jeg må bare bremse :) 39 dager igjen nå :D å Det skal bli godt :D
Hehe ja det er rugemaskiner vi er blitt nå :p hehe men det er heldigvis bare for en kort periode :)

Hehe ja med to fra før så er det ikke alltid tid til å ta det helt kuli :p travle uker :/
Men jeg har god hjelp å jeg må bare bremse :) 39 dager igjen nå :D å Det skal bli godt :D
Hehe ja det er rugemaskiner vi er blitt nå :p hehe men det er heldigvis bare for en kort periode :)

Da er du jo høygravid, kommer til å gå så fort nå :D jeg har fortsatt over 50 dager igjen til termin, føles såå mye lengre :p regnet i går på at en tante av meg har gått gravid i mer enn 9 år (har 12 unger) og svigermor i over 5 (har 7), så da var liksom ikke 9 mnd så veldig mye lengre da, haha

Da er du jo høygravid, kommer til å gå så fort nå :D jeg har fortsatt over 50 dager igjen til termin, føles såå mye lengre :p regnet i går på at en tante av meg har gått gravid i mer enn 9 år (har 12 unger) og svigermor i over 5 (har 7), så da var liksom ikke 9 mnd så veldig mye lengre da, haha
Å hjelpes :o hehe det hadde jeg aldri klart :o
Ja er endelig høygravid mengder føles enda som om det er lenge igjen :/

Back
Topp