Hehe veldig forståeligHehe nei ikke mine heller jammenmen så er han 8 da så er forståelig
hun får jeg litt kos av
![]()
men har ikke så mye ro hun heller
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe veldig forståeligHehe nei ikke mine heller jammenmen så er han 8 da så er forståelig
hun får jeg litt kos av
![]()
men har ikke så mye ro hun heller
![]()
Hehe ja med to fra før så er det ikke alltid tid til å ta det helt kuliJeg er sykemeldt, har ingen barn fra før, og en samboer som gjerne lager middag og vasker badet når han kommer hjem fra jobb. Så jeg har det relativt lett, tross omstendighetene, haha men det er kjedelig da, har såvidt krefter til å få besøk en gang i blant. Ta ting i ditt tempo i hvert fall, og masse pauser! I følge legen min er ikke anstrengelse og stress bra for nurka nå i hvert fall, så det er viktig å lytte til kroppen! Håper du får litt energi tilbake snart, er kjedelig å bare rugemen mindre enn to mnd igjen, vi klarer det
![]()
Det skjønner jeg godt at du gjørHehe veldig forståeliger om kvelden jeg får mest kos, rett før leggetid. Så det nyyyyter jeg
haha
Må ta det man kan fåDet skjønner jeg godt at du gjør![]()
Hehe ja med to fra før så er det ikke alltid tid til å ta det helt kulitravle uker :/
Men jeg har god hjelp å jeg må bare bremse39 dager igjen nå
å Det skal bli godt
![]()
Hehe ja det er rugemaskiner vi er blitt nåhehe men det er heldigvis bare for en kort periode
![]()
Heje ikke santMå ta det man kan få![]()
Å hjelpesDa er du jo høygravid, kommer til å gå så fort nåjeg har fortsatt over 50 dager igjen til termin, føles såå mye lengre
regnet i går på at en tante av meg har gått gravid i mer enn 9 år (har 12 unger) og svigermor i over 5 (har 7), så da var liksom ikke 9 mnd så veldig mye lengre da, haha
Uffehar du feber i tilleg?
Det har ikke jeg det bare kjennes slik ut![]()
Håper virkelig vi slipper å ha det slik helt til fødselen
Får håpe detNei. Men det går nok over etter jeg har slappet av og fått sovet litt![]()