Hele kroppen verker

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Ikke helt godt dette :( går med feber verk i hele kroppen :( hatt det de siste dagene nå. Sliter meg jo helt ut :o

Uff.... God bedring! Prøve å sove hvis du har mulighet....?

Åå, uff så slitsomt:( hadde en sånn dag for et par uker siden og det var helt grusomt. Masse god bedring, håper det går over snart:)

Jeg har hatt det slik i noen uker nå, og har det mest sannsynlig pga lav blodprosent (går på jern, men verdiene går bare ned allikevel). Kun senga som funker , utrolig kjedelig :p

Jeg har hatt det slik i noen uker nå, og har det mest sannsynlig pga lav blodprosent (går på jern, men verdiene går bare ned allikevel). Kun senga som funker , utrolig kjedelig :p
Åh kan det være derfor ja :/ jeg har lav blodprosent i tillegg til vitamin D mangel til tross for tran å tabletter..

Åh kan det være derfor ja :/ jeg har lav blodprosent i tillegg til vitamin D mangel til tross for tran å tabletter..

Uffda! Det gjør ikke godt for kroppen akkurat nei... Er liksom bare å ta det med ro som funker, kjedelig. Legen min beordra meg til å holde senga/sofaen da aktivitet gjør det verre med en gang. Sliter også med den D-vitaminen, så må nok få tak i noe tilskudd av det også. Er ikke lett å få i seg nok av alt nå :p

Har også feber verk i hele kroppen. Orker ingenting, har forferdelig vondt i kroppen og magen veier mye :( er helt 100% utslitt!
Så føler med deg! Er helt forferdelig å være syk + gravid!
Uffe :( har du feber i tilleg?
Det har ikke jeg det bare kjennes slik ut :(
Håper virkelig vi slipper å ha det slik helt til fødselen

Uffda! Det gjør ikke godt for kroppen akkurat nei... Er liksom bare å ta det med ro som funker, kjedelig. Legen min beordra meg til å holde senga/sofaen da aktivitet gjør det verre med en gang. Sliter også med den D-vitaminen, så må nok få tak i noe tilskudd av det også. Er ikke lett å få i seg nok av alt nå :p
Åh uff det er ikke noe å måtte være helt i ro :o det funker ikke for meg selv om jeg kjenner det hadde nok vert det lureste. Får heller bremse kraftig ned å ta litt å litt ..
Nei det er jammen ikke lett å få i seg alt man skal :o
Men håper vi kommer oss ovenpå kjapt begge to <3

Åh uff det er ikke noe å måtte være helt i ro :o det funker ikke for meg selv om jeg kjenner det hadde nok vert det lureste. Får heller bremse kraftig ned å ta litt å litt ..
Nei det er jammen ikke lett å få i seg alt man skal :o
Men håper vi kommer oss ovenpå kjapt begge to <3

Jeg er sykemeldt, har ingen barn fra før, og en samboer som gjerne lager middag og vasker badet når han kommer hjem fra jobb. Så jeg har det relativt lett, tross omstendighetene, haha men det er kjedelig da, har såvidt krefter til å få besøk en gang i blant. Ta ting i ditt tempo i hvert fall, og masse pauser! I følge legen min er ikke anstrengelse og stress bra for nurka nå i hvert fall, så det er viktig å lytte til kroppen! Håper du får litt energi tilbake snart, er kjedelig å bare ruge :p men mindre enn to mnd igjen, vi klarer det :D

Back
Topp