Ikke helt godt dette
går med feber verk i hele kroppen
hatt det de siste dagene nå. Sliter meg jo helt ut 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg har gjort detUff.... God bedring! Prøve å sove hvis du har mulighet....?
Det håper jeg åÅå, uff så slitsomthadde en sånn dag for et par uker siden og det var helt grusomt. Masse god bedring, håper det går over snart
![]()
Uff, ja du får høre på kroppen og ta det med roDet håper jeg åhatt tre slike dager nå :/
Åh kan det være derfor ja :/ jeg har lav blodprosent i tillegg til vitamin D mangel til tross for tran å tabletter..Jeg har hatt det slik i noen uker nå, og har det mest sannsynlig pga lav blodprosent (går på jern, men verdiene går bare ned allikevel). Kun senga som funker , utrolig kjedelig![]()
Ja det skal jammen blir godtUff, ja du får høre på kroppen og ta det med roog tenke på at SNART ser vi våre nydelige små<3
Ja virkeligJa det skal jammen blir godt![]()
TakkGod bedring!!!![]()
Ikke helt godt dettegår med feber verk i hele kroppen
hatt det de siste dagene nå. Sliter meg jo helt ut
![]()
Åh kan det være derfor ja :/ jeg har lav blodprosent i tillegg til vitamin D mangel til tross for tran å tabletter..
UffeHar også feber verk i hele kroppen. Orker ingenting, har forferdelig vondt i kroppen og magen veier myeer helt 100% utslitt!
Så føler med deg! Er helt forferdelig å være syk + gravid!
Ååh jaÅ ikke minst kos![]()
![]()
Åh uff det er ikke noe å måtte være helt i roUffda! Det gjør ikke godt for kroppen akkurat nei... Er liksom bare å ta det med ro som funker, kjedelig. Legen min beordra meg til å holde senga/sofaen da aktivitet gjør det verre med en gang. Sliter også med den D-vitaminen, så må nok få tak i noe tilskudd av det også. Er ikke lett å få i seg nok av alt nå![]()
Hehe nei ikke mine heller jammenÅåh jatoåringen har ikke mye tid til det lenger
![]()
Åh uff det er ikke noe å måtte være helt i rodet funker ikke for meg selv om jeg kjenner det hadde nok vert det lureste. Får heller bremse kraftig ned å ta litt å litt ..
Nei det er jammen ikke lett å få i seg alt man skal![]()
Men håper vi kommer oss ovenpå kjapt begge to <3