Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg leter etter gode og varme pysjer til baby str 80/86 men finner bare heldresser, går det for det samme? Er altså ull jeg har søkt etter![]()
Finnes vel i todelt også, men er greit med heldress på baby, da slipper man jo at genser sklir opp for eksempelJeg leter etter gode og varme pysjer til baby str 80/86 men finner bare heldresser, går det for det samme? Er altså ull jeg har søkt etter![]()
Jeg leter etter gode og varme pysjer til baby str 80/86 men finner bare heldresser, går det for det samme? Er altså ull jeg har søkt etter![]()
Ja foretrekker hel så ho ikke blir mellombarFinnes vel i todelt også, men er greit med heldress på baby, da slipper man jo at genser sklir opp for eksempel

Signere det med hust and claire, kjempemyke pysjer som holder seg utrolig godt i vask. Hadde helt glemt st vi hadde en slik i babytiden. Den var arvet og så helt ny ut, selv etter vi hadde brukt den![]()

Vi bruker smekke over, sånn stor rosa en (fins i blå og) som dekker hele frøkna. Det gjør at vi sparer mye klesvask!Takk dere! Da har jeg bestilt heldress fra både Hust&claire og Joha, har en arvegreie fra Joha som har vært fin. Har brukt mye Nøstebarn når hun var helt ny i fjor vinter, men størrelsen vi er oppi nå koster litt og vi spiser frokost i pysjen.. blir litt makrellgris på de![]()
Takk dere! Da har jeg bestilt heldress fra både Hust&claire og Joha, har en arvegreie fra Joha som har vært fin. Har brukt mye Nøstebarn når hun var helt ny i fjor vinter, men størrelsen vi er oppi nå koster litt og vi spiser frokost i pysjen.. blir litt makrellgris på de![]()
Har brukt sånn vanlig smekke men ikke orket de der frakkene.. så ja, det er bare min egen latskap som er i veien for å ha fine og dyre klær som ikke må vaskes støttSkal skjerpe meg.
Ja det er fort albuene opp i maten når man skal vise litt og veive litt og peke littHaha, ja det må man jo nesten bare bestemme selv hvordan man vil løseVi har mest brukt vanlig frottesmekke og heller brettet opp ermene. Men er jo en periode hvor de hamstrer mat nedi stolen eller klarer å søle overalt likevel.
Jeg foretrekker stor smekke, sparer ekstremt mye vaskHaha, ja det må man jo nesten bare bestemme selv hvordan man vil løseVi har mest brukt vanlig frottesmekke og heller brettet opp ermene. Men er jo en periode hvor de hamstrer mat nedi stolen eller klarer å søle overalt likevel.