Heldress og pysj

BK92

Forelsket i forumet
Jeg leter etter gode og varme pysjer til baby str 80/86 men finner bare heldresser, går det for det samme? Er altså ull jeg har søkt etter :)

Jeg leter etter gode og varme pysjer til baby str 80/86 men finner bare heldresser, går det for det samme? Er altså ull jeg har søkt etter :)

vi bruker hel dress sånne tynne i ull til å sove i på vintere

Finnes vel i todelt også, men er greit med heldress på baby, da slipper man jo at genser sklir opp for eksempel

Tror vi fant noe delt i den str, men brukte mest heldress :) hvis du gjerne vil ha delt kan du kanskje kontakte forhandler og høre om de kan bestille for deg?

synes lite kan måle seg med nøstebarn sinne ullpsyjer. De i ullfrottè er den varmeste varianten, vi bruker den til vår som blir fort kald på natten. Men alle variantene sitter godt og tett rundt hals, ermer og bein og er derfor gode og varme. En heldress som ikke selges som pysj Vil gjøre samme nytte.
Nøstebarn sin ullpysjer trenger sjeldent å vaskes om man lufter dem. Skulle man trenge å vaske kan de vaskes på ullprogram 30 grader i maskin. Men iblant trenger man litt mer, om der skulle komme oppkast eller bæsj på pysjen - da kan den først skylles i kaldt vann, deretter kokes i en stor kjele uten at rører rundt, og deretter 30 grader i maskin. Reddet vår pysj fra omgangssyken.
https://nostebarn.no/baby-ull/ullpysjamas

hvis du vil ha todelt ullpysj kan du bare bruke et todelt sett med ullundertøy/ genser og stilongs :)

Last edited:
Vi har bare brukt heldresser når de er så små. Nøstebarn og hust & claire har vi likt best

Signere det med hust and claire, kjempemyke pysjer som holder seg utrolig godt i vask. Hadde helt glemt st vi hadde en slik i babytiden. Den var arvet og så helt ny ut, selv etter vi hadde brukt den :)

Signere det med hust and claire, kjempemyke pysjer som holder seg utrolig godt i vask. Hadde helt glemt st vi hadde en slik i babytiden. Den var arvet og så helt ny ut, selv etter vi hadde brukt den :)

ja her har 3 barn brukt samme pysj og den er fremdeles like fin.

Bruker heldresser om natten. Trenger d ehovedsakelig de første nettene på hytta men er gull verdt. Mange av de har også ekstra stoff som man kan ta rundt beina så de er varme på beina også.

Signerer de som sier Hust & Claire. Liker best de i merinoull eller ull/silke (men de er tynnere).

Takk dere! Da har jeg bestilt heldress fra både Hust&claire og Joha, har en arvegreie fra Joha som har vært fin. Har brukt mye Nøstebarn når hun var helt ny i fjor vinter, men størrelsen vi er oppi nå koster litt og vi spiser frokost i pysjen.. blir litt makrellgris på de :shy:

Takk dere! Da har jeg bestilt heldress fra både Hust&claire og Joha, har en arvegreie fra Joha som har vært fin. Har brukt mye Nøstebarn når hun var helt ny i fjor vinter, men størrelsen vi er oppi nå koster litt og vi spiser frokost i pysjen.. blir litt makrellgris på de :shy:
Vi bruker smekke over, sånn stor rosa en (fins i blå og) som dekker hele frøkna. Det gjør at vi sparer mye klesvask!

her bruker vi smekke ved makrell spising

Har brukt sånn vanlig smekke men ikke orket de der frakkene.. så ja, det er bare min egen latskap som er i veien for å ha fine og dyre klær som ikke må vaskes støtt :dead: Skal skjerpe meg.

Har brukt sånn vanlig smekke men ikke orket de der frakkene.. så ja, det er bare min egen latskap som er i veien for å ha fine og dyre klær som ikke må vaskes støtt :dead: Skal skjerpe meg.

Haha, ja det må man jo nesten bare bestemme selv hvordan man vil løse :D Vi har mest brukt vanlig frottesmekke og heller brettet opp ermene. Men er jo en periode hvor de hamstrer mat nedi stolen eller klarer å søle overalt likevel.

Haha, ja det må man jo nesten bare bestemme selv hvordan man vil løse :D Vi har mest brukt vanlig frottesmekke og heller brettet opp ermene. Men er jo en periode hvor de hamstrer mat nedi stolen eller klarer å søle overalt likevel.
Ja det er fort albuene opp i maten når man skal vise litt og veive litt og peke litt :D

Back
Topp