heldrakt (onepiece) til småen..

så fin!
(og det er nok baaaaaaare fint på sånne småttiser......)

så kuuuuuul. Får kjøpt det da??

ORIGINAL: 3barnsmor*30

så fin!
(og det er nok baaaaaaare fint på sånne småttiser......)

ja bare fint på små.. kunne aldri hatt det selv å syns det er sååå  stygt på voksne... hehe

åååååå, så flink du e. Synes det er ok til barn, men kan ikke tenke meg å gå i det selv.

Så flink du er til å sy! [:D]

kjempe fin [:)] så flink du er [:D] nydelig gutt

wow så kult:D steinkule:D
*mesunnelige*

Flink du er til å sy!! Han var kjempefin i den. Jeg sa det samme selv- skal aldri ha meg en sånn. Men til påsken fikk vi (min samboer og jeg) og de er nydelig å ha på etter en lang tur på ski og du er små frysen.

Jeg bruker den KUN hjemme og inne da. Ikke ofte, men etter en hard treningsøkt og nydusja!![:)]

ORIGINAL: katekitta

Flink du er til å sy!! Han var kjempefin i den. Jeg sa det samme selv- skal aldri ha meg en sånn. Men til påsken fikk vi (min samboer og jeg) og de er nydelig å ha på etter en lang tur på ski og du er små frysen.

Jeg bruker den KUN hjemme og inne da. Ikke ofte, men etter en hard treningsøkt og nydusja!![:)]

overbeviser ikke meg for å kjøpe altså......
tar helst på meg pyjsbuksa og en college etter sånne økter jeg.. klarer ikke å tenke på at jeg skal gå rundt som en teletubbie...

Så fin til han..putter gjerne Dylan i noe slikt
Nei fysj ikke fine til store folk altså i 10 år å oppover ser jo bare dustete ut er min mening

ORIGINAL: 3barnsmor*30

ORIGINAL: katekitta

overbeviser ikke meg for å kjøpe altså......
tar helst på meg pyjsbuksa og en college etter sånne økter jeg.. klarer ikke å tenke på at jeg skal gå rundt som en teletubbie...

Hehe, nei skal ikke overtale[;)] Jeg fikk den gratis, så da beholdt jeg den[:D]

Så stilig! Flink er du!![:D] Syns det er koselig med sånne dresser til ungene[;)]
(er forresten helt enig i at sånne onepiece-drakter ikke passer til folk over 10 år)

så utrolig lekker!!
syr du en sånn til meg på bestilling? kanskje bytte ut det lyse med lys rosa???[8D] den var råflott!!! send meg pm om det er aktuelt! glemmer å sjekke tråder jeg deltar i!![;)]

Knall tøff[:)]
Tar du bestilling?

Så utrolig fin [:D] Nydelig gutt inni drakten også [:D]
Skulle ønske jeg også hadde tid til å sy, har stoff liggende til en bukse til knerten, men skoleprosjektet mitt tar all fritid (når jeg ikke tar en tur innom her da [;)]).

de selger slike til barn i Trondheim ihvertfall, på B-ypung i Nordre[;)] i akkurat samme såklart, men slike ha

Back
Topp