Heldrakt eller pysj??

Slumpesara

Forelsket i forumet
Bruker dere heldrakt på deres små på dagtid?? Jeg kjøpte en superdeilig heldrakt i 100% ull fra cubus, men når jeg kom hjem så ble jeg veldig i tvil om det egentlig var en pysj...den er ensfarget og har knepping foran og ned på den ene foten? Hmmm...den er jo helt super å ha under utedressen, eller å turne rundt i babygymmen med, og digg å slumre på sofaen i (noe lillemor gjør akkurat nuh!). Spiller jo egentlig ingen rolle, men hadde dere tenkt over det hvis dere så en baby i "pysjen" på dagtid? Vil jo ikke at andre skal tro jeg ikke har stelt snuppa etter natta, eller gidder å ta på henne "vanlige" klær!! [:D][:D] 

William har heldresser som dette:

Som han går med til vanlig bruk..

Han har denne i ull:

og den har vi med body og strømpis under, og i vogna/bilstolen osv... Har også en tykkere dress over nå når det er kaldt, da..

Har også en pysj fra nøstebarn, men den har føtter på, så da er det mer pysj i mine øyne [:)]

ORIGINAL: valkyrien

I mine øyne så er det pysj hvis den har føtter [:)]

Åh, godt å høre, da er det ikke bare jeg som er "rar"!! hehe

Jeg tenker også litt sånn, hvis de er med føtter så er det veeeldig pysj! Men noen syns jo at knapping hele veien foran er pysj også.

Men aller viktigst; *Ikke bry seg om hva andre tenker* Snuppa smiler og er glad uansett hva hun har på seg hun!! Da blir det ull-onepiece for alle penga framover haha!

tenker den er lik den Simen har, og vi bruker den som pysj. men det er mest fordi han blir fort kald om natta og da sover han dårlig [8D] (hans er uten føtter)
men jeg tror ikke den er ment som pysj? den vi har hang sammen med bodyer og stilongser, altså i kategorien undertøy [:D]

har kjøpt en hel supermann velourdrakt som selges som pysj (uten bein da), men den bruker vi på dagen for den er for tøff til å ikke vises fram [:D] den er på grensa kjenner jeg, men den går. med litt godvilje er den konvertert til kosedress [:)] men det som er typisk pysj er forbehold natta [8D]

la lille snupp kose seg i ulldressen sin du [:)]

ORIGINAL: Slumpesara

Her er et bilde [:)]

ORIGINAL: EogR
du har ikke bilde av den??

lik den Simen har i blå [:D]
tror bestemt det ikke er pysj altså! [:)]

Har den samme selv til tulla mi.
Bruker den på dagen jeg,det er ikke pysj i mine øyne.
På Cubus her så henger den sammen med ull klærne ikke undertøy/pysj.

hvis alt som er heldress er pysj, så går min i pysj 7 dager i uken døgnet rundt!
Jeg elsker hele dresser, slipper å ha genser/overdelen under armer å nakke når en flytter å holder de. men går nok over til "vanlige" klær når han blir litt større
!

Snuppa har pysj(med bein) [:)]
Jeg har noen tykkere ulldresser som jeg bruker om det er litt kaldt inne føre vi får fyrt opp, og de er det bein på også[:)] (når mamma fryser, fryser automatisk lille snuppa også, merkelig det der[8D])
Men hadde virkelig IKKE brydd meg om en baby "går" i pysj/heldress på dagtid[:)] sådesså! [8D]

har masse heldresser!bruker selvfølgelig på dagtid!superbehagelige!noen av de koster 200-300kr så må jo bruke de!!elsker småfolk og katvig.de har sååå fine dresser!!

Sånn har Emmis også, og jeg bruker den både på natta og på dagen jeg.

men så er jeg en sånn heldress/sparkebukse eller pysj mamma... Jeg prøver å bruke mest
sparkebukser når vi er ute da, så folk ikke tenker at jeg ikke har kledd på ungen min siden vi stod opp [8D]
hjemme henger vi i ullpysj, ååååh så digg! [;)][:D]

ingen olabukser eller hettegensere her [8D]
det har vel skjedd to ganger eller noe sånt

Den har vi også både i rosa og grått. Vi bruker den som pysj, men det var bare fordi hun trengte en pysj i ull og da passet denne veldig godt. I tillegg var det sånn ta 3 betal for 2 tilbud [:D]

ORIGINAL: Slumpesara

Her er et bilde [:)]

ORIGINAL: EogR
du har ikke bilde av den??

synes den så ut som en heldrakt [:D]

ORIGINAL: Ønsker sin egen

Sånn har Emmis også, og jeg bruker den både på natta og på dagen jeg.

men så er jeg en sånn heldress/sparkebukse eller pysj mamma... Jeg prøver å bruke mest
sparkebukser når vi er ute da, så folk ikke tenker at jeg ikke har kledd på ungen min siden vi stod opp [8D]
hjemme henger vi i ullpysj, ååååh så digg! [;)][:D]

ingen olabukser eller hettegensere her [8D]
det har vel skjedd to ganger eller noe sån

Skulle gjerne hatt en lik i str 38/40 også ja!! [:D][:D]

ser ikke helt problemet i å ha på de små pysj om dagen jeg... det viktigste er at det er komfortabelt... jeg angrer så på alle de små "stor gutt" klærna jjeg har kjøpt. for stivt og ubehagelig...

Denne har vi også, både til snuppa og til storebroren. I mine øyne er det heldrakt for snuppa fordi hun er så liten enda og undertøy for poden, fordi det ser mer ut som undertøy enn heldrakt på en 2 åring [:D].

ORIGINAL: Legokloss

ser ikke helt problemet i å ha på de små pysj om dagen jeg... det viktigste er at det er komfortabelt... jeg angrer så på alle de små "stor gutt" klærna jjeg har kjøpt. for stivt og ubehagelig...

Enig! Syntes det er kjipt å se på de "fine klærne" som bare ligger der og støver ned, gidder ikke dra på henne
bukse, genser, sokker, bodyer og alt mulig - når hun er storfornøyd i en pysj med god plass i [:)]

Back
Topp