Lena Levegg Forumet er livet 2 Mar 2010 #2 veeeel... hehe, jeg har litt blandede følelser rundt den karen der assa [8D] men siden så mange hater han, har jeg bestemt meg for å like han.. men konsert [8|] neeei trukke det[:-]
veeeel... hehe, jeg har litt blandede følelser rundt den karen der assa [8D] men siden så mange hater han, har jeg bestemt meg for å like han.. men konsert [8|] neeei trukke det[:-]
talata Forumet er livet 2 Mar 2010 #3 Jeg ska på HIM 20 Juni [:D][:D] <------ heldigst (syns jeg selv) [8D]
shiby Forumet er livet 2 Mar 2010 #4 ORIGINAL: talata Jeg ska på HIM 20 Juni [:D][:D] <------ heldigst (syns jeg selv) [8D] OI, tipper du gleder deg ja [:D][:D] Hvor er den konserten?
ORIGINAL: talata Jeg ska på HIM 20 Juni [:D][:D] <------ heldigst (syns jeg selv) [8D] OI, tipper du gleder deg ja [:D][:D] Hvor er den konserten?
talata Forumet er livet 2 Mar 2010 #5 ORIGINAL: shiby ORIGINAL: talata Jeg ska på HIM 20 Juni [:D][:D] <------ heldigst (syns jeg selv) [8D] OI, tipper du gleder deg ja [:D][:D] Hvor er den konserten? Gøteborg [:)] Pier pressure festival.. Men noen sanger me HIM er bedre enn ingen [:D]
ORIGINAL: shiby ORIGINAL: talata Jeg ska på HIM 20 Juni [:D][:D] <------ heldigst (syns jeg selv) [8D] OI, tipper du gleder deg ja [:D][:D] Hvor er den konserten? Gøteborg [:)] Pier pressure festival.. Men noen sanger me HIM er bedre enn ingen [:D]
talata Forumet er livet 2 Mar 2010 #6 Gleder meg????? [:-] Jeg er forbi å glede meg, er jeg i EKSTASE!!!! [:D][8D]
shiby Forumet er livet 2 Mar 2010 #7 ORIGINAL: talata Gleder meg????? [:-] Jeg er forbi å glede meg, er jeg i EKSTASE!!!! [:D][8D] Hahaha, tviler faktisk ikke[:D] Faktisk litt missunnelig på deg [8D]
ORIGINAL: talata Gleder meg????? [:-] Jeg er forbi å glede meg, er jeg i EKSTASE!!!! [:D][8D] Hahaha, tviler faktisk ikke[:D] Faktisk litt missunnelig på deg [8D]
L lille bie Glad i forumet 2 Mar 2010 #8 skal på kiss konsert med ongane eg. han eldste er stor fan. korleis kunne eg tenka på gi da i presang til jul. kan ikkje sei eg gler meg[:@]
skal på kiss konsert med ongane eg. han eldste er stor fan. korleis kunne eg tenka på gi da i presang til jul. kan ikkje sei eg gler meg[:@]
shiby Forumet er livet 2 Mar 2010 #9 ORIGINAL: lille bie skal på kiss konsert med ongane eg. han eldste er stor fan. korleis kunne eg tenka på gi da i presang til jul. kan ikkje sei eg gler meg[:@] Kiss har masse bra de [:)] Tenk for en fantastisk opplevelse for han eldste da [:)]
ORIGINAL: lille bie skal på kiss konsert med ongane eg. han eldste er stor fan. korleis kunne eg tenka på gi da i presang til jul. kan ikkje sei eg gler meg[:@] Kiss har masse bra de [:)] Tenk for en fantastisk opplevelse for han eldste da [:)]
talata Forumet er livet 2 Mar 2010 #10 ORIGINAL: shiby ORIGINAL: talata Gleder meg????? [:-] Jeg er forbi å glede meg, er jeg i EKSTASE!!!! [:D][8D] Hahaha, tviler faktisk ikke[:D] Faktisk litt missunnelig på deg [8D] Don`t worry, jeg ska spamme dere me bilder etterpå, tro meg!! [:D]
ORIGINAL: shiby ORIGINAL: talata Gleder meg????? [:-] Jeg er forbi å glede meg, er jeg i EKSTASE!!!! [:D][8D] Hahaha, tviler faktisk ikke[:D] Faktisk litt missunnelig på deg [8D] Don`t worry, jeg ska spamme dere me bilder etterpå, tro meg!! [:D]