Heldig dere som har barn!

Frøken rosa

Glad i forumet
Snakket med kjæresten min i går, og han vil ikke begynne prøvingen før om ett år [:(] Aner ikke hvordan jeg skal overleve så lenge. Håper han tenker seg om og kommer "til fornuft" før den tid [:D] Nå har han fått vite hvor viktig det er for meg, så håper han bare dukker opp en dag og sier at han er klar [;)]

Tolmodighet er en dyd noen ganger sies det[:D]
Vips så er året godt, så sitte dere der søvnløse og trøtte[;)] Tenk på meg som 'venta' i 10 år[&:][:D][:D]

Ja, ett år går jo fort, men det føles så uendelig lenge. Er også redd han skal få kalde føtter når det har gått ett år og utsette videre. Jeg har jo ingen garantier... Veldig vanskelig dette! Hehe, av og til går jeg og håper på at det skal skje et lite "uhell"  Hehe, er det egentlig lov å håpe på det? Uheldigvis så er jeg nok altfor flink til å ta pillene mine, til at det skal skje.

Jeg nærmer meg 30, og den biologiske klokka tikker veldig. Er så redd for at jeg ikke kan få barn om jeg venter for lenge [8|]

Detta er ihvertfall ikke noe vi bør stresse gutta våre med synes jeg. Hvis de ikke føler seg klare må man respektere det. Er jo en ganske skummel tanke i starten.[;)]

Hmmm...Kan jo ta lang tid etter man slutter på p-piller når man har gått på det i flere år og...
Kanskje prate litt til sammen dere...Møte hverandre på halveien av ønsker kanskje...[;)]

Jeg har forsøkt å si til han at det kan ta tid å bli gravid, og at det ikke er noen selvfølge å få det til fort, men han tror ikke på meg. Han sier bare at det også kan gå fort. Han har jo rett i det, men veldig kjedelig hvis det tar veldig lang tid da!

Uff,ja...Håpe han snart er klar for barn da,og at det ikke tar lang tid for dere å få til!!![:)]

Ikke alle er så heldige at de blir gravide på et blunk, det kan du si til samboeren din...

Mannen min snakket om å vente i 1 år, men han skjønte hvor mye det betydde for meg og at 1 år fra eller til ikke har noe å si for det blir samme ansvaret osv osv.. [;)]

Vi er veldig unge da, men er du 30 så skjønner ikke jeg hva som skal hjelpe med å vente i 1 år for mer voksen og klar blir man vel  ikke?[:D]

Back
Topp