Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville kalt det å fullamme/-pumpeJeg vet ikke hva det kalles det vi gjør, vi ammer på natten og gir morsmelk på flaske på dagtid. Hun vil ikke ha puppen på dagenet uendelig styr med pumping, vasking og koking. men har hittil ikke gitt mme hvertfall
![]()
Husk at blir det for mye styr på dagen er mme en god løsning både for deg og babyen!Jeg vet ikke hva det kalles det vi gjør, vi ammer på natten og gir morsmelk på flaske på dagtid. Hun vil ikke ha puppen på dagenet uendelig styr med pumping, vasking og koking. men har hittil ikke gitt mme hvertfall
![]()
sant nok det.. Er veldig styrete og tar mye unødvendig tid, men er liksom ikke helt klar til å gi opp enda. Veldig lei meg for at krg ikke fikk til amming ordentlig denne gangen, for sist gikk det problemfritt i 8 månederHusk at blir det for mye styr på dagen er mme en god løsning både for deg og babyen!Min nr 2 ville ikke ha pupp og det var så mye bedre både for meg og frøkna når vi gikk over til kun mme
![]()
Men du er rå som orker å pumpe alt til måltidene på dagtid!![]()
Ville kalt det å fullamme/-pumpe
Autocorrect kalte det gullamme. Syns det var et herlig beskrivende alternativ
Skjønner deg veldig godt!! Holdt ut en god stund med nr 2, men i etterkant kunne jeg nok med hell ha gitt opp litt før... Men, ta det i eget tempo! Jeg er bare for at man skal gjøre hva som er best for seg selv, selv om det er å gi mmesant nok det.. Er veldig styrete og tar mye unødvendig tid, men er liksom ikke helt klar til å gi opp enda. Veldig lei meg for at krg ikke fikk til amming ordentlig denne gangen, for sist gikk det problemfritt i 8 månederprøver fortsatt å amme før jeg pumper hvert måltid:9 hun er seks uker gammel, så det er jo grenser for hvor lenge jeg gidder å holde på, så vi får se! Har mme i skapet i tilfelle det skulle være nødvendig
![]()
Skjønner deg veldig godt!! Holdt ut en god stund med nr 2, men i etterkant kunne jeg nok med hell ha gitt opp litt før... Men, ta det i eget tempo! Jeg er bare for at man skal gjøre hva som er best for seg selv, selv om det er å gi mmeNoen ganger virker presset rundt amming litt voldsomt - er ikke alle babyer eller mammaer som vil eller får til..
Du er flink som får til å pumpe så mye - stå på og gjør det som er best for dere![]()
![]()