Helamming, delamming eller mme?

Hgl90

Blir kjent med forumet
Hva gjør du? Helamming, delamming, pumping, mme? Selv fullammer jeg, men jeg føler at nesten alle jeg kjenner har begynt med mme veldig tidlig av ulike årsaker. Ble derfor veldig nysgjerrig på hva dere her inne gjør:-P

Fullammer her:) Veldig takknemlig for at jeg kan det. Får se hvor lenge det varer. Hvis han er lik på de to andre, så holder vi nok på en stund ja:P

Fullammer:) har gått veldig greit. Vet ikke ka eg hadde gjort om jeg ikke hadde nok melk.. Har tidligere oppmuntret venninner som har slitt t å gå over t mme. Ser ikke poeng m å slite seg ut/ødelegge hele barseltiden m ammestress:D

Mme.. Men har brukt det hele tiden.

Delammer, både pumper og gir mme. Kan forhåpentligvis fullamme snart, er det jeg har ønsket hele veien og håper vi kan en gang! 5

Fullammer:)
Begynte med spesialmelk på eldste da han var 7 mnd (kraftig allergi), og sluttet på nesten 6 mnd nr 2 da hun helt enkelt ikke ville ha pupp.
Så vet ikke hvor lenge jeg fullammer, kommer rett og slett an på gutten min:)

Fullammer, men delammet nr 1. All mulig ære til dere som delammer! Dere er rå!

Fullammer og pumper (fryser ned morsmelken som er til overs) :-) Veldig glad for at det går så bra med ammingen! Introduserte henne for flaske med morsmelk i dag, i tilfelle jeg trenger pass. Planen er å fullamme så lenge som mulig :-)

MME. Ammet delvis i 2 uker, men fikk aldri nok melk. Pumpet i tillegg, i 6 uker. Melkeproduksjonen tok seg aldri opp :/

Fullammer, så lenge hun vil ha, ingen problemer med produksjon foreløpig hvertfall :)

Jeg vet ikke hva det kalles det vi gjør, vi ammer på natten og gir morsmelk på flaske på dagtid. Hun vil ikke ha puppen på dagen:( et uendelig styr med pumping, vasking og koking. men har hittil ikke gitt mme hvertfall:)

Fullammer.

Back
Topp