Hel lugg...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Vil dere vise meg bilder av sånn hel lugg? Er på nippet til å bestemme meg for hel lugg...[:D]

Jeg har sånn lugg nå....

Takk for lugger[:D]

Fine alle sammen, men tror frk.k sin passer meg best...[;)]

Noen som har klippet lugg og angret etterpå?

poff...

knall fint!!![:)]

ORIGINAL: PrinsessaMi

Takk for lugger[:D]

Fine alle sammen, men tror frk.k sin passer meg best...[;)]

Noen som har klippet lugg og angret etterpå?

ja jeg men du ser jo hvorfor [:D][8D]

ORIGINAL: stardust

jeg klippa lugg men har egentlig ikke hår som passer lugg[:@]en svar virvel midt i panna[:'(]
sådet my myye stylig tilå da gidder jeg ikke[:D]

turte vist alikevel[:D]ikke quote erdu snill.

Du var fin med lugg da[:)]

Trenger litt forandring kjenner jeg. Har ikke turt annet enn skrå lugg før, men nå må jeg prøve no nytt...

ORIGINAL: PrinsessaMi

ORIGINAL: stardust

jeg klippa lugg men har egentlig ikke hår som passer lugg[:@]en svar virvel midt i panna[:'(]
sådet my myye stylig tilå da gidder jeg ikke[:D]

turte vist alikevel[:D]ikke quote erdu snill.

jo takk,men hadde den ligget like fint og fyldig som di andre her hadde jeg ikke vert missfornøyd[:)]

go for it[:D]

Du var fin med lugg da[:)]

Trenger litt forandring kjenner jeg. Har ikke turt annet enn skrå lugg før, men nå må jeg prøve no nytt...

Har lugg slik som Mrs. B og er veldig, veldig fornøyd.

Har ikke angra et sekund.

ORIGINAL: GutteBabyMars09

Ville gjøre det sist jeg var hos frisøren men turde ikke. Tror jeg skal det neste gang, har bare skrå lugg nå. Vil gjøre noe nytt med håret mitt, sparer til langt hår. Så er begrenset hva jeg kan gjøre.

Jeg er ferdig med å spare til langt hår. Har fått mange spm om jeg har satt på hår, det ser litt fake ut, men er ekte, hvis du skjønner[:D]

Jeg hadde lugg ala Lily Allen (The Fear videoen) tidlig i år, syns det var kjempe tøft.
Ble etterhvert lei den, men da er jo klemmer og spenner perfekt, vips så er den borte [:D]

Back
Topp