Hekta! :)

Jeg var også hektet på juice i forrige svangerskap. For at det ikke skulle bli så altfor dyrt eller usunt, vennet jeg meg til å blande ren fruktjuice med vann - ca 1/3 juice og 2/3 vann. Og isbiter! Koste meg skikkelig :-) av og til også kullsyre, men fikk mye halsbrann av det..

Jeg var også hektet på juice i forrige svangerskap. For at det ikke skulle bli så altfor dyrt eller usunt, vennet jeg meg til å blande ren fruktjuice med vann - ca 1/3 juice og 2/3 vann. Og isbiter! Koste meg skikkelig :-) av og til også kullsyre, men fikk mye halsbrann av det..
Dyrt og usunt får det bare være nå i begynnelsen når kvalmen tar meg :) Prøver å holde masken på jobb, og da får det koste hva det koste vil en liten stund fremover! :)
Men tusen takk for tips! De tar jeg med meg videre :)

Dyrt og usunt får det bare være nå i begynnelsen når kvalmen tar meg :) Prøver å holde masken på jobb, og da får det koste hva det koste vil en liten stund fremover! :)
Men tusen takk for tips! De tar jeg med meg videre :)
Absolutt! Det som lindrer kvalme kan bare ikke måles i kroner og øre;) GULL verdt og mere til! Når man finner noe som funker, skal man holde seg til det ;)

Absolutt! Det som lindrer kvalme kan bare ikke måles i kroner og øre;) GULL verdt og mere til! Når man finner noe som funker, skal man holde seg til det ;)
Blandet med litt farris nå, og det ble sabla godt!!! :) :) Tusen takk for tips!! Nå kan jeg bytte det ut med cola, så kanskje jeg blir kvitt en uvane til. Hurra!!! :)

Ikkje dumt når ein finn noko som hjelper. Eg er og blitt veldig glad i juice siste dagane;) Då aller helst appelsinjuice. Men har sluppe noko særlig til kvalme eg endo heldigvis:) Berre litt småkvalm og har hatt nokre få sure oppstøt. Håpar det held seg slik;)

Blandet med litt farris nå, og det ble sabla godt!!! :) :) Tusen takk for tips!! Nå kan jeg bytte det ut med cola, så kanskje jeg blir kvitt en uvane til. Hurra!!! :)
Ikkesant! Samme her, det går ikke noe brus her i huset lengre - når jeg av og til smaker cola eller annet, synes jeg der bare blir altfor søtt, etter å ha vennet meg til farris og juice.
innmari praktisk ;)
Jeg er veldig glad i vin, og det var først et stort savn når vi spiser god mat, å ikke kunne ta seg et glass. Men fruktjuice og farris går godt til god mat også :)

Det er så fint å finne gode alternativer til det man savner mest - da er sjansen mindre for at man "sprekker" :)

Back
Topp