Hekta på . . .

Slush, saftis, rugsprø med jalapeño smøreost, brødskiver med baconost, gulrøtter, mango, ananas,

Cheeseburger!!!!! Dessverre og heldigvis bor jeg 30 min unna nærmeste bensinstasjon :)

Salt mat og smågodt!

Jeg har vært tilbærmet vegetarianer noen år og siste halvåret før jeg ble gravid kutta jeg også alle melkeprodukter (etter å ha sett en dokumentar om norsk melkeindustri). Spiste så mye sunt at vennene mine lo av meg! Lagde energikuler av dadler og kokos til godteri på lørdagen, og søtpotetkake til bursdagen min...

Men et par uker etter jeg ble gravid fikk jeg TOTAL aversjon mot alt jeg hadde pleid å spise. Jeg klarte ikke lenger tanken på kikerter, søtpotet, avokado, spirer, eller egentlig noen grønnsaker som helst, som var det jeg hadde spist tre ganger om dagen før. Det eneste jeg klarte å spise var hamburger, pølse, potetgull og cola. :-D

Nå klarer jeg litt mer, men fortsatt takler jeg ikke grønnsaker. Sushi (spist annenhver dag i to uker), saltlakris, alt med smelta ost og smågodt er det jeg har mest lyst på. Vennene mine ler enda mer av meg nå!!

Ingefær syltet, den som en spiser til sushi :) småspiser den mot halsbrann, kvalme og så bare for den rett å slett smaker så godt

Har også hele tiden lyst på is og kjøttmiddager.

Sjokomelk, men prøver å holde meg til et glass om dagen :-) Stor forskjell i hva eg har dilla på denne gangen enn forgje, da var det fiskekaker fra madam Bergen :-)

Den siste uka har jeg vært hekta på kinesisk mat, bringebær og fersken. Merker også at jeg omtrent brekker meg av lukten av taco, noe jeg kunne spise minst en gang i uka før jeg ble gravid!

Back
Topp