Hekta på . . .

Browneye

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Jeg har blitt så himla hekta på middag! Salte middager!! Kylling, hamburger, taco..mmm!!
Noen andre eller??

Jepp! Stekt pølse med potetmos og et tonn ketchup var veldig godt forleden! Og kotelett med ris og soyasus. Og da jeg gikk med vesla var det karbonader og pommes frites med grillkrydder som var greia ;)

Fiskegratengen i går derimot, den fristet heller lite.

Ingenting, er glad jeg bare får i meg mat generelt :p

Jeg bare måtte steke sommerkoteletter for å snavle her om dagen :D

Jeg er liksom kvalm på en sånn måte at jeg måååå spise......! Helst hele tiden:(

Kinamat!

Jepp! Stekt pølse med potetmos og et tonn ketchup var veldig godt forleden! Og kotelett med ris og soyasus. Og da jeg gikk med vesla var det karbonader og pommes frites med grillkrydder som var greia ;)

Fiskegratengen i går derimot, den fristet heller lite.
Ååh, det fikk jeg lyst på nå. Pølse og potetmos. Mmm. Og jeg har krabbet i Seng og ble plutselig veldig sulten :p

Ååh, det fikk jeg lyst på nå. Pølse og potetmos. Mmm. Og jeg har krabbet i Seng og ble plutselig veldig sulten :p

Hahaha :p Vesla mi ble veldig fornøyd da jeg plutselig ville ha en av hennes livretter til middag. Mannen hadde alt handlet inn fiskegrateng, men den var det bare å spare til neste dag. Den gravide bestemmer :p

Hahaha :p Vesla mi ble veldig fornøyd da jeg plutselig ville ha en av hennes livretter til middag. Mannen hadde alt handlet inn fiskegrateng, men den var det bare å spare til neste dag. Den gravide bestemmer :p
Vi skal hvertfall kjøpe pølse og potetmos imorgen. Det er helt klart :p
Har faktisk varmet meg 2 Fiskegratenger danne uka, hehe. Findus sin. Men nå er jeg lei.

Sett på videoer på YouTube om hvordan man kan lage chicken noodle soup på ekte thailandsk vis.. Helt merkelig, da jeg overhodet ikke har noe forhold til thaimat.. ;)

Nacos. Det første jeg har fått i meg mer enn biiittelitt av på over ei uke!!

Og naturell nøtter. Det eneste jeg har spist siste uka....

Bra å være hekta på ordentlig middagsmat som har mase næringsstoffer i seg, i forhold til å være fysen på sjokolade, søtsaker, is osv.. Som er tomme kalorier :) Næring er bra :)

Back
Topp