Hekta på

Det hadde jeg sykt lyst på en periode, men fikk aldri ut fingeren. Nå fantaseres det heftig om kongekrabbemaki kjenner jeg!

Nja jeg vet ikke om jeg er helta på det, men spiser mye av: falukorv, bestefar lefse:p, smoothie nammm, sjokolade:p, klementin nam:)

Her er det loff eller rundstykke med ost :p haha! Beste i verden :p

iskald melk ♡ (helst med Oboy:-P)
Ellers så er jeg ikke så begeistret for mat for tiden egentlig, men kommer plutselig på noe som jeg MÅ ha til middag, igår var det pizza fra pizzabakeren og idag er det fiskepinner :-)
Ellers så er det lett å spise sunt de fleste dagene, så når jeg får sånne innfall så gir jeg etter, spiser mye grove knekkebrød med leverpostei og mye grønnsaker og litt frukt

Appelsinjuice og appelsiner er det siste her, har også vært innom og er fremdeles litt innom rå kålerabi :p

Lakris, rundstykker med ost og sjokolademelk. Akkurat det samme med storesøster. Er veldig (desverre!) glad i dette fra før av men nå er det virkelig det eneste jeg vil ha! Og av alle ting så har jeg så lyst på viiiiin :p Blir noen lange måneder å vente på den ;-)

Lakris, rundstykker med ost og sjokolademelk. Akkurat det samme med storesøster. Er veldig (desverre!) glad i dette fra før av men nå er det virkelig det eneste jeg vil ha! Og av alle ting så har jeg så lyst på viiiiin :p Blir noen lange måneder å vente på den ;-)
Gikk på polet og spurte etter en god, alkoholfri vin. Mannen bare:"Ehhhhh.... Jeg kan bestille inn en til deg" ;) Alle de hadde inne var visst ille.

Jeg hadde dilla på sushi, men det gikk visst over :) Nå er jeg mer sånn at jeg må finne ut hva jeg kan spise som ikke gjør meg kvalm. Iskalde klementiner og iskaffe er vel det jeg føler jeg har mest lyst på, også hjemmelaget pizza...

Gikk på polet og spurte etter en god, alkoholfri vin. Mannen bare:"Ehhhhh.... Jeg kan bestille inn en til deg" ;) Alle de hadde inne var visst ille.

Bestilte han noe til deg? Jeg kjøpte en mosserende vin til nyttår, aldri smakt den, med det jeg har smakt tidligere har ikke vært noe godt, så håper denne er litt bedre :p

Ferskpresset appelsinjuice!! Evig glad for at mamma kjøpte elektrisk juicepresse til meg i julegave. Som om hun visste jeg var gravid og MÅTTE ha juice!
Og smoothies! Og jaggu dukka det ikke opp en smoothiemaker fra pappa under treet ;)

Ferskpresset appelsinjuice!! Evig glad for at mamma kjøpte elektrisk juicepresse til meg i julegave. Som om hun visste jeg var gravid og MÅTTE ha juice!
Og smoothies! Og jaggu dukka det ikke opp en smoothiemaker fra pappa under treet ;)

Jeg har dilla på appelsiner, men kan ikke ha appelsinjuice :p MEN eplejuice derimot går det litervis av ila uka :) Jeg elsker også smoothie og fikk enda en smoothiemaker i julegave :) Nå har jeg 3 stk :p

Ingenting jeg er suuuper hekta på denne gang.. Men litt mer sugen på c-vitamin rike frukter enn vanlig det er jeg:)

Back
Topp