hekta på reality??

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
noen her som følger med på reality-serier på tv?

jeg har i perioder vært helt hekta på nesten alt som har gått, men er litt roligere akkurat nå [:D]

ser på: slankekrigen, so you think you can dance, søppelkongen (litt), 71 gr nord....

Jeg begynner å bli lei av reality-serier, med utstemminger +++ Er så masse slike serier nå..

Sitter å ser ekstrem oppussing nå. Syntes det er en sånn bra serie! Blir så rørt og imponert over hva de klarer å få til på så kort tid, og hvor glade disse familiene blir. [:)]

Jeg liker slankekrigen, og så er jo Tufte helt konge!!! Ellers er jeg ikke så gira... Bortsett fra at jeg allerede gleder meg til neste runde av IDOL!!

Har sett litt på "so you think you can dance", syns 71'nord er en fantastisk serie,men jeg trener mandag kveld [:(] Prøver å få med meg reprisen på lørdager,men det er fort gjort å glemme. Det er heller ingen krise om jeg går glipp av det [:D][:D]

jeg følger med på svensk idol mens jeg venter på den neste norske [:D]

utstemminger er vel egentlig det som er treigest, ja.

høres ut som meg, det der. ser på alt mulig, men er ikke avhengig av å få det med meg. men innrømmer at her i huset står tv'n på nesten hele tiden [:D]

ORIGINAL: Luthien05

høres ut som meg, det der. ser på alt mulig, men er ikke avhengig av å få det med meg. men innrømmer at her i huset står tv'n på nesten hele tiden [:D]

Her også [:D]

her står tv på nesten døgnet rundt oxo. Hadde dilla på oppussingsprogrammer. spesielt på bbc men nå har de dabbet av litt. ser på masse reality!

pokkers canal digital kutta ut bbc i grunnpakka... jeg så også mye på det! moro å se hva man kan gjøre med forholdsvis enkle midler [:D]

Jeg er faktisk helt avhengig av å se Slankekrigen. Skulle egentlig være med der, men etter intervju og greier fikk jeg ikke pga. 2 ryggoperasjoner.
Men det er arti å se hva jeg egentlig kunne vært med på [:D]

jeg er også hekta. veide 104 kg for noen år siden, og det er alltid spennende å følge andres kamp mot vekta. jeg har ikke helt nådd målet, men nå får det vente til etter en eventuell fødsel. Heier på dem alt jeg kan!

Back
Topp