Hekta på nugatti! ❤

SnartMamma <3

Blir kjent med forumet
Flere her som spiser en del nugatti? Har alltid stående en nugattiboks i skapet, som jeg aldri klarer å motstå.
Samtidig som jeg får dårlig samvittighet etter å ha inntatt ett par brødskiver med dette på, tenker jo på den lille i magen som snart kommer ut (er i uke 36)
Men er ellers flink til å spise sunt og variert, selvom jeg ikke klarer å motstå denne nugattien så og si annenhver dag :-O
Tror dere det har noe og si med denne nugattien?

Jeg er også plutselig helt hektet på nugatti. I begynnelsen fikk jeg nesten aldri lyst på noe søtt, men nå vil jeg ha skive med smør og nugatti. Jeg tenker at kroppen sier ifra om hva den trenger. Sett bort ifra sukkeret er det jo en del sunne ting i den som kakao og nøtter. Og så lenge man spiser sunt utenom tenker jeg at det går fint. Sukkeret har jo en del fordeler også. Det gjør at man blir gladere til sinns, og det gagner jo babyen når den kjenner på hvordan mammaen føler seg. Så litt sukker hjelper godt på i en hormonell hverdag. I tillegg er det jo viktig å legge på seg de anbefalte kiloene, slik at babyen slipper å få i seg morens fettlagre, som inneholder toxiner og giftstoffer.

Kan ikke se at ett par skrive nugatti om dagen skulle være noe problem :-)
Fikk selv veldig lyst på det akkurat nå :-P

Er faktisk noen år siden jeg syntes det var skikkelig godt. Må kan en boks stå i nesten en halvt år. :P Har lenge ikke hatt det i skapet også. Brukes bare i nødstilfeller.

Mannen min tar en teskje med nugatti når sjokkosuget hans kommer

Flere her som spiser en del nugatti? Har alltid stående en nugattiboks i skapet, som jeg aldri klarer å motstå.
Samtidig som jeg får dårlig samvittighet etter å ha inntatt ett par brødskiver med dette på, tenker jo på den lille i magen som snart kommer ut (er i uke 36)
Men er ellers flink til å spise sunt og variert, selvom jeg ikke klarer å motstå denne nugattien så og si annenhver dag :-O
Tror dere det har noe og si med denne nugattien?
Ja, det har jeg gjort hele livet. Og det er med nugatti med brødskive på en omvendt :P

JA! Det og Sjokade :p aldri vært noe mega fan siste årene for syntes sånne pålegg fort ble for kvalmende, men nå liker jeg det plutselig veldig godt :)

Back
Topp