HEKTA PÅ...

FirstTime

Elsker forumet
Hva er ditt mest sinnsyke gravid kick som du bare MÅÅ ha DAGLIG??

-Tygge rød Extra tyggis (fått dilla på spearmint..alltid hata det!!)
-Hvit og svart stripete Fisherman, går en pakke om dagen
-Tegne med sprittusj og luuuukte (får kjeft her, gjør det daglig)
-Sprute masse med vindusspylerveske og lukte når jeg kjører

er ikke hekta på noe spesielt jeg.. verken rare eller vanlige ting...

men er jo veldig glad i IS da[;)]

Må ha melk kvar dag![:D][:D] is kalde melk mmmmm[:D]

må ha is kver dag,,,og vann med isbiter!!![8D]
Så er det jo godt med poteter da,,,men er ikke like hekta nå som jeg var i starten!

her er det utrolig godt med en sjokolade i løpet av dagen, men det er ikke et must [;)]

ORIGINAL: chello

vell.. har jo hatt den plastikk dilla jeg da. Må "spise" på alt som er av plastikk. Begynte med en kleshenger.. så gikk jeg over til en lekebil som lucas "hadde" ... kremt   *flau*

Ellers av sånn mer spiselige ting så er jeg hekta på jordbær da... og skive med bringebærsyltetøy..[;)]

plastic beib assa..hihi..må jo flire!! men skjønner deg på en måte litt. er jo ikke normalt ha lyst spise om sprittusjen heller. Fantaserer om å suge på den lefsa inni med sprit...ah..*vann i munn*

Det var is til og begynne med. Nå er det kaffelatte og jordbær.

Saftis!!!! -Og grønne sure epler!!!
Må ha det, bare må ha det!!! [:D]

(Og den nye Dajm-melkesjokoladen som er kommet nå! Hjelpes så godt!!!!)

Åååååå solois og grønne, harde, saftige epler [8D] 

Er heldigvis Ikkje hekta på noe spesielt....
Får bare lyst på enkelte greier... [:D]

hehe,godt å hørra at det ikkje bare e meg som e hekta på snodige ting...eg bare må sniffa på vaskepulver...lukte såååååå godt.spesielt ett fra spania,besteforeldrene te samboeren min tar med seg litt heim te meg kvær gong de reise ner[:D][:D]bare må kjenna luktå...

Jeg er ikke hekta på noe spesielt jeg da, men er kjemp glad i sjokolade og melk som jeg alltid har vært [:D]

Åhjaaa... *løperåhentermegetdeiligsurtgrønteple*

hmm....begynner lure om det er noe i eplet som vi gravide trenger, har selv også dilla på det. Kan våkne om natten og få lyst på, og seff spise ett..... er jo rimelig syrlig, kanskje det er det vi tenner på?

Back
Topp