Hekta og bare MÅ ha!?!?!

Jeg lengter etter sjokolademelk (som jeg ikke drikker) og har lyst på sjokolade (som jeg egentlig ikke skal ha) :( Så litt tungvint det der :P

IS, spesielt saftis/vannis :-)

Har også hatt et enormt behov for sex i begge svangerskapene, sånn nesten helt sykelig, mannen min blir nesten litt små gal av meg til tider, og jeg blir kjempe furten og desperat om jeg ikke får det som jeg vil hahaha :D andre som har opplevd ekstremt økt sexlyst i graviditeten?

Har plutselig blitt veldig glad i golden delicious-epler, jeg som ikke liker epler noe særlig ellers.
Men utenom det er det ingen spesielle ting jeg MÅ ha og må ha det NÅ :)
Takk og lov :P

Hehe, jeg trodde egentlig ikke jeg hadde noen særlige cravings, men innser jo at jeg omtrent hver dag på butikken må ha enten sjokomelk eller Litago med enten sjokolade eller jordbær... Og så vanlig sjokolade da!! Har visst et søtsug! :)

I starten måtte jeg ha blodappelsin.. spiste mange hver dag :P hehe..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Blomkål... Men har måttet begrense meg masse! Magen er ikke såååååå happy når jeg fint kan knaske ett blomkål hode HVER dag :-O

Blomkål... Men har måttet begrense meg masse! Magen er ikke såååååå happy når jeg fint kan knaske ett blomkål hode HVER dag :-O

Jeg også på blomkål, og kål ☺ellers har jeg blitt helt hekta på iskaldt vann i et spesielt stort glass, og med sugerør! Herlig

Back
Topp