Hekta? Jeg? Neeeeida!!!

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg har begynt på en ny bokserie....

Første boka leste jeg i løpet av et døgn, og det samme med bok nummer to....
Nå har jeg begynt på bok nummer tre, og jeg sliiiiter! Jeg må opp klokken sju i morgen tidlig på jobb, men har sååå lyst til å blåse i sovingen og lese meg gjennom natten! Haha....
Føler meg lys våken! Hehe....

Er ikke hekta jeg vel? Hehe...
Huff, må bli ferdig med denne serien snart, sånn at jeg kan få meg et sosialt liv igjen....

(ja, det er Twilight, haha.... Serien jeg aldri skulle lese....)

Noen andre som har lest dem?

Twilight?!
Er det rart du er hekta??
Iallefall hvis du leser de på engelsk..

Je sov heller ikke når jeg leste de bøkene.[:D]

Hihihihi! [:D] Er ikke stolt av å bli så fascinert av fjortislitteratur, men jeg ble faktisk det jeg og. 

ORIGINAL: Sicily

Hihihihi! [:D] Er ikke stolt av å bli så fascinert av fjortislitteratur, men jeg ble faktisk det jeg og. 

Fjortislitt på engelsk er tydeligvis noe ganske annet..[;)]

Jeg digger twilight.

Min kjære introduserte bøkene til meg rett før vi ble sammen, så mulig sinnstemingen min hadde noe med fascinasjonen å gjøre.. uansett...Yes, yes, yes![:D]

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: Sicily

Fjortislitt på engelsk er tydeligvis noe ganske annet..[;)]

Jeg digger twilight.

Min kjære introduserte bøkene til meg rett før vi ble sammen, så mulig sinnstemingen min hadde noe med fascinasjonen å gjøre.. uansett...Yes, yes, yes![:D]

Jeg kjøpte første boka ved en tilfeldighet for å ha noe å lese på flyet på tur til syden. (Bryllupsreisen) Boka ble lest nesten fillete i løpet av den uken. (Ja, selv om jeg var på bryllupsreise [8D])

Vet hvordan du har det. Er på tredje Sookie Stackhouse boka og har boka med på en 4 minutts busstur for å lese. Vurderer ofte å lese boka i lunsjen... [:o]

Back
Topp