Hekseskudd - gode råd?

Vaffelrøre

Betatt av forumet
Jeg er straks 20 uker på vei, og måtte i dag ta turen til legen med skikkelig vondt i høyre side av korsryggen. Fikk sykemelding og beskjed om å slappe av. Var sannsynligvis hekseskudd, siden urinprøven var fin.

Nå tygger jeg Paracet, bruker varmeflaske og puter uten att det hjelper på smertene. Klarer verken gå, stå, sitte eller ligge - alt gjør j*****g vondt.

Er helt desperat, hva gjør jeg? Noen som har gode råd? Eller opplevd lignende. Klarer ikke flere dag uten søvn eller hvile.

Blir det litt bedre hvis du ligger på venstre side med en pute mellom bena? Eventuelt høyre ben dratt opp med pute under? Håper det gir seg snart, høres kjempevondt ut. :(

Hvis det ikke gir seg snarlig, ville jeg tatt en ny tur til legen og bedt om ultralyd for å utelukke utvidet nyrebekken på den siden du har vondt. Er du øm i muskulaturen på den siden du har vondt, kanskje du kan overtale din mann til litt massasje?

Fikk du eller har du stikkpiller? Jeg vil anbefale deg å prøve det. Jeg brukte stikkpiller på noen syke smerter etter noen måneder med komplikasjoner ved medisinsk abort, ingen kunne forklare meg hva det var, men fikk derimot 3 antibiotikakurer just in case. Tok de aldri, og stikkpiller var utsetningen! (Nå vet jeg ikke om det er noen restriksjoner på stikkpiller ved graviditet?) Men om du kan ta det, prøv det!!

Hvis det ikke gir seg snarlig, ville jeg tatt en ny tur til legen og bedt om ultralyd for å utelukke utvidet nyrebekken på den siden du har vondt. Er du øm i muskulaturen på den siden du har vondt, kanskje du kan overtale din mann til litt massasje?

Må bare si tusen takk. Etter mye masing fikk jeg ultralyd av nyrene som viste alvorlig utvidet nyrebekken på høyre side. Var ikke rart det gjorde alvorlig vondt!

Må bare si tusen takk. Etter mye masing fikk jeg ultralyd av nyrene som viste alvorlig utvidet nyrebekken på høyre side. Var ikke rart det gjorde alvorlig vondt!

Godt det ble oppdaget!! Men ikke hyggelig å gå rundt med sånn vondt... håper du får god hjelp, så plagene blir overkommelige! God bedring [emoji1303]

Huff. Gode klemmer til deg og håper det går fort over:Heartred

Back
Topp