Heksekunst

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Det finnes x antall tips til te, klister, ananas etc. Til prøvingen. Men er det noe hokus pokus å ta når man har fått positiv test?
Såklart folsyre :rolleyes:
Dere som tar babyklister, tar dere det etter positiv test også?

Tenker bare det må være rart å gå fra å spise mye rart til å leve "vanlig" :hilarious:


Jeg selv drakk rooibos te frem til EL - det smakte jo utrolig godt, det er vel ok å drikke nå også? :rolleyes::bookworm:
 
Tenker at det å leve så vanlig som mulig er bra, og tenke på hva man putter i seg, og selvom det absolutt ikke er lett å disse juletider (tenker det er litt unntakstilstand da :p) så er det lurt å spise sunn og næringsrik mat og prøve å holde blodsukkeret stabilt :) Rooibos-te er det bare å drikke, det er bare sunt! Og drikke masse vann, det vil kroppen takke deg for :D
 
Tenker at det å leve så vanlig som mulig er bra, og tenke på hva man putter i seg, og selvom det absolutt ikke er lett å disse juletider (tenker det er litt unntakstilstand da :p) så er det lurt å spise sunn og næringsrik mat og prøve å holde blodsukkeret stabilt :) Rooibos-te er det bare å drikke, det er bare sunt! Og drikke masse vann, det vil kroppen takke deg for :D

Jeg glemte meg helt bort og spiste kveite for noen dager siden, så nå kompenserer jeg med maaaasse vann :hilarious:
 
Back
Topp