Hekling

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Flere heklere her inne? Hva hekler du? Jeg hekler egentlig endel, men er sur på prosjektet mitt for må rakne opp halvparten :p

Hekler klær til barna, driver med amigurumi, hekler tepper o.l.

Flere heklere her inne? Hva hekler du? Jeg hekler egentlig endel, men er sur på prosjektet mitt for må rakne opp halvparten :p

Hekler klær til barna, driver med amigurumi, hekler tepper o.l.
Må spørre. Hva er amigurumi?

Jeg hekler og strikker :) hekler tepper og klær for det meste, men akkurat nå er det ingenting, for har så mange strikkeprosjekt som må bli ferdig ;)

Jeg har nettopp startet å hekle igjen :) er en god stund siden sist, så nå lager jeg noen prøvelapper først for å få det inn i fingrene igjen :p

Jeg hekler, og har gjort det i 1,5år nå. Måtte finne på noe mens jeg gikk gravid og sykemeldt. Akkurat nå hekler jeg bodyer til barnehagen i vinter. Også har jeg et "evighetsprosjekt", et stort teppe som jeg hekler litt på nå og da. Når ferien begynner skal jeg begynne med min første jakke (masse montering, men har lyst til å prøve). Håper på å lære meg å strikke en gang, kan bare strikke lapper :/

Jeg hekler, og har gjort det i 1,5år nå. Måtte finne på noe mens jeg gikk gravid og sykemeldt. Akkurat nå hekler jeg bodyer til barnehagen i vinter. Også har jeg et "evighetsprosjekt", et stort teppe som jeg hekler litt på nå og da. Når ferien begynner skal jeg begynne med min første jakke (masse montering, men har lyst til å prøve). Håper på å lære meg å strikke en gang, kan bare strikke lapper :/

Har du oppskrift på heklet body?

ImageUploadedByBV Forum1475882338.850686.jpg
Hekler luer, votter, sokker/sko. Heklet helseteppe til snupp før hun kom til verden og ei lita lue. ImageUploadedByBV Forum1475882490.178763.jpg

Hekler vognlenker. Har for tiden alt for mye bestillinger så jeg gleder meg til å bli ferdig (har avsluttet og tar ikke imot bestillinger lengre) og endelig kunne strikke og hekle det jeg selv har lyst til. Har bare blitt et ork og stressmoment... ImageUploadedByBV Forum1476055558.005089.jpg

Heklet et par pyntekrager i kveld :)
bfc61069ec02e87b2d5da22afa747d40

Back
Topp