Heklet sommerfugl!

Så flinke dere er... jeg er helt grønn på hekling og strikking! !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg også:) nå tror jeg at jeg liker hekling bedre en strikking:p

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Samme her. Men lurer fortsatt på hvordan jeg hekler lue da. Har ikke funnet noen video ennå,og kan ikke lese oppskrifter :p

ImageUploadedByBV Forum1370800089.461230.jpg måtte prøve jeg også:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Samme her. Men lurer fortsatt på hvordan jeg hekler lue da. Har ikke funnet noen video ennå,og kan ikke lese oppskrifter :p
Her er noen av mine:) snuppa elsker de og finner stadig nye farger hun ønsker:) hun har også en i rosa og en turkis:) de øverste er til babyen:) ImageUploadedByBV Forum1370800362.016103.jpg

Legger med link til videoen jeg brukte:)
Del 1: http://m.youtube.com/watch?v=_IaN5_gBQZw
Del 2: http://m.youtube.com/watch?feature=relmfu&v=ZFTAZcpgFKg

Oppskriften din var så lett å følge:) tenker litt i samme bane som deg og bruke de til bordkort til barndåpen:) tenker da å kjøpe stettglass og line de på også skrive navn på glassene:) men er bare en tanke, må prøves først:)

Oppskriften din var så lett å følge:) tenker litt i samme bane som deg og bruke de til bordkort til barndåpen:) tenker da å kjøpe stettglass og line de på også skrive navn på glassene:) men er bare en tanke, må prøves først:)

Jøss,tenke seg til.. jeg klarte å lage en oppskrift som var lett å følge når jeg egentlig ikke trodde jeg fikk til å forklare :p
Det var jo en god idé med glass :)

Jøss,tenke seg til.. jeg klarte å lage en oppskrift som var lett å følge når jeg egentlig ikke trodde jeg fikk til å forklare :p
Det var jo en god idé med glass :)
Hehe, ja ikke sant:)
Tror det kan bli fint med glass:) og tror kanskje ikke det gjør noe om det blir i plast?

Dere er så heldige som kan p hekle :p har ikke tålmodighet til å lære meg . Bestemor lærte meg å strikke da jeg var liten, og det får jeg til . Men ikke mer enn teppe, lue :p prøvde meg på sokker nå, men ga opp :p

Back
Topp