Heklet sommerfugl!

Hvor mange luftmasker starter du med, går ut i fra du lager en ring som utgangspunkt? :p

Hvor mange luftmasker starter du med, går ut i fra du lager en ring som utgangspunkt? :p

13 luftmasker til ringen. Så 3 luftmasker og 2 staver,altså 3 staver til sammen. 2 luftmasker før 3 nye staver til du har.. eh... 8 tror jeg.. altså 8 mellomrom med luftmasker.
Neste runde hekler du 3 staver,2 luftmasker og 3 staver igjen i samme hull. 2 luftmasker før du går til neste hull.
Fortsett til du har 16 mellomrom.
Siste runde hekler du 8 staver i hvert hull,og bare en festemaske (?) i mellomromene.
Eh.. her ble det mmdddgj med antall et sted tror jeg,men etter første runde trenger du egentlig ikke å telle mellomrom,for da blir det det er plass til ;)

Oioi, takk og takk, kanskje jeg skal prøve meg etterpå :) Trur jeg skal få til det der :)

Oioi, takk og takk, kanskje jeg skal prøve meg etterpå :) Trur jeg skal få til det der :)

Bare hyggelig :)
Er ikke heeelt sikker på om jeg huska riktig,men du kan søke på crochet butterfly på youtube så finner du en video med ei litt slitsom berte som forklarer.
"These butterflies are superfun to make" osv.. bare lukk øra så går det bra :p

Bare hyggelig :)
Er ikke heeelt sikker på om jeg huska riktig,men du kan søke på crochet butterfly på youtube så finner du en video med ei litt slitsom berte som forklarer.
"These butterflies are superfun to make" osv.. bare lukk øra så går det bra :p

Hehe :) Prøver med på bilde du har lagt ut først :)

Nå ha jeg vært å hentet frem garn og heklenåler :P
Åssen str på nåla har du brukt? Selv om det sikkert ikke er så nøye :P

Ser jeg hakke så veldig mye å velge i egentlig heller :P

He he. Det hadde ikke jeg heller. En veldig tynn og en nr 3.. heklet den første med nr 3 og så ble det en til med den tynne nåla. Begge deler gikk fint,nr 2 ble litt mindre pga mindre nål bare.

Back
Topp