Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de er kjempesøteÅ, de er så søte! Har ingen oppskrift, daHåper vi får se resultatet!
Ja de er kjempesøteÅ, de er så søte! Har ingen oppskrift, daHåper vi får se resultatet!
Er vel kanskje mer vanlig å strikke.. Må finnes en eller annen oppskrift til hekling også vil jeg troJa de er kjempesøtebare synd jeg kun finner strikkede oppskrifter..
Ja mye mer vanlig med strikk.. Får kanskje prøve å dikte en selv daEr vel kanskje mer vanlig å strikke.. Må finnes en eller annen oppskrift til hekling også vil jeg tro![]()
Ja, kan vel klare det, duJa mye mer vanlig med strikk.. Får kanskje prøve å dikte en selv da![]()
Ja spørs om jeg ikke må prøve meg på noe slikt. Kan ikke strikke, hvis ikke hadde jeg selvsagt gjort detKan jo kanskje ta utgangspunkt i en strikket oppskrift og hekle som du ønsker? Vet ikke hvor dreven du er på det, men er jo ihvertfall en mulighet
Prøvde å finne sånn kjapt, men er nok mest strikket.
Ja spørs om jeg ikke må prøve meg på noe slikt. Kan ikke strikke, hvis ikke hadde jeg selvsagt gjort det![]()
Finnes mange fine videoer på youtube og garnstudio.no om du vil lære da![]()
Takk for tipsKjappstrikkasrakten til paelas skal visst være både enkel og rask å strikke =)
Ellers er det som nevnt over her masse videoer på f.eks garnstudio, og hvis ikke du finner ut av er det jo bare å spørre noen her som kan strikke f.eksBidrar gjerne hvis jeg kan =)