Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Så søøt!!!
ORIGINAL: Civena
hehe,suuupert[:D][:D]
så snill du er[;)]
ha en goooo natt!![:D][:D]
ORIGINAL: smashnei den var i grunn ikke det asså! ser nå i ettertid da at ørene kansje ikke blei rett.... står hdc dec og en annen plass bare dec...har brukt samme maska på begge de jeg men kansje det faktisk er snakk om to forskjellige [&:] jaja, resultatet blei jo ikke ille likevel da så får se om det ser anderledes ut med neste lua nå[:D]
Wooow, den var fantastisk søt!! Var det vanskelig?
ORIGINAL: Læidy Bla Blautrolig søt lue,og tuusen takk for linken,den kommer godt med når jeg skal se etter noe kos å lage på ravelry[:D]
oi gjett om jeg ble overraska over å se denne igjen da[:D][:D][:D]
fant ut at lua var aaaakkurat litt trang til Astrid så jeg må bruke hakket større krok neste gang! hekler stramt jeg da. har ikke tid til noe oversettelse akkurat nå, men her finner du forklaring på hva som er hva på engelsk, noe som gjør det lettere å vite hvilke masker en skal bruke på norsk [:)] pluss youtube da om man vil se det in action.
ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*ja lønner seg å google, man finner stort sett alt man leter etter der [:D] da er det no business å hekle 'på engelsk'
ORIGINAL: Læidy Bla Blautrolig søt lue,og tuusen takk for linken,den kommer godt med når jeg skal se etter noe kos å lage på ravelry[:D]
fant ut at lua var aaaakkurat litt trang til Astrid så jeg må bruke hakket større krok neste gang! hekler stramt jeg da. har ikke tid til noe oversettelse akkurat nå, men her finner du forklaring på hva som er hva på engelsk, noe som gjør det lettere å vite hvilke masker en skal bruke på norsk [:)] pluss youtube da om man vil se det in action.
ORIGINAL: Læidy Bla Bla
ORIGINAL: ~Mummimamma~ju ar såw vellkom [8D]
ORIGINAL: Læidy Bla Bla
Tænk ju verri møtsj[:D]