Heklet puselue *bilder*

skjønneste lua!!! Jeg må lære meg å hekle ser jeg.. hehehe..

neida var ikke vanskelig, men jeg gjør så mye feil hele tiden hvis jeg ikke passer på at jeg sitter å teller hele tiden da *ler* skikkelig syn å vitne når jeg sitter her på kvelden[:D]

kan sende link med oppskrift på pm om dere vil ha den!

hælledussan for ei skjønn lue [:)] lillesøster blir nok så søt med denne [:)]

Hei!!
Nydelig søt lue!! Jeg vil gjerne ha link til oppskriften, hadde vært artig å lage til den kommende lillebror og storesøster!!

Nydelig[:D]

En skjønn puselue[:)]

ORIGINAL: Civena

hehe,suuupert[:D][:D]
så snill du er[;)]

ha en goooo natt!![:D][:D]

fant ut jeg må prøve å hekle den selv hvis jeg skal forstå den der så foreløpig får jeg ikke til å hjelpe så masse nei desverre[8D] blei litt avansert å bare sitte å lese den uten å faktisk hekle samtidig[:D] ferskis ja serru[:D]

ORIGINAL: smash

Wooow, den var fantastisk søt!! Var det vanskelig?
nei den var i grunn ikke det asså! ser nå i ettertid da at ørene kansje ikke blei rett.... står hdc dec og en annen plass bare dec...har brukt samme maska på begge de jeg men kansje det faktisk er snakk om to forskjellige [&:] jaja, resultatet blei jo ikke ille likevel da så får se om det ser anderledes ut med neste lua nå[:D]

fikk du sett på oppskrifta??
du skal ikke ta å slenge deg på hemmeligvenn runden vår da??[;)][;)]

er helt imponert over hva dere får til altså! kan ikke hekle, og heller ikke strikke jeg...

knallsøt lue [:)]

så koselig[:D][:D][:D][:D]

skulle fikse en til storesøs i dag, men så blei ting utsatt så må gjøre det i morgen da, man får jo helt blod på tann av å hekle jo![:D]

Litt gammel tråd, men så nydelig lue. Kan tenke meg  jenta di ble vakker i den[:D]

Jeg tar gjerne en link til oppskrift, selvom jeg ikke skjønner engelske oppskrifter da.

Kan sikkert få noen til å oversette [8D]

Kjempe fin lue[:D]

oi gjett om jeg ble overraska over å se denne igjen da[:D][:D][:D]

fant ut at lua var aaaakkurat litt trang til Astrid så jeg må bruke hakket større krok neste gang! hekler stramt jeg da. har ikke tid til noe oversettelse akkurat nå, men her finner du forklaring på hva som er hva på engelsk, noe som gjør det lettere å vite hvilke masker en skal bruke på norsk [:)] pluss youtube da om man vil se det in action.

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

fant ut at lua var aaaakkurat litt trang til Astrid så jeg må bruke hakket større krok neste gang! hekler stramt jeg da. har ikke tid til noe oversettelse akkurat nå, men her finner du forklaring på hva som er hva på engelsk, noe som gjør det lettere å vite hvilke masker en skal bruke på norsk [:)] pluss youtube da om man vil se det in action.
utrolig søt lue,og tuusen takk for linken,den kommer godt med når jeg skal se etter noe kos å lage på ravelry[:D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

utrolig søt lue,og tuusen takk for linken,den kommer godt med når jeg skal se etter noe kos å lage på ravelry[:D]
ja lønner seg å google, man finner stort sett alt man leter etter der [:D] da er det no business å hekle 'på engelsk'

Tænk ju verri møtsj[:D]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Tænk ju verri møtsj[:D]
ju ar såw vellkom [8D]

fant ut det kan lønne seg å lage ei ekstra rekke eller to bak øreflappene da, sånn for nakken sin del. må bare finne ut hvordan jeg gjør det først da, har ikke laget flere av disse luene i liten utgave enda!

ÅÅÅÅååååååå hællebedussan kor fin den va

Back
Topp