B *BekkUlf* Forumet er livet 23 Mar 2011 #1 Flere bilder, og beskrivelse i bloggen! Blir veldig glad for besøk der, og kommentarer såklart[:)]
V Venter en liten Glad i forumet Himmelbarn 23 Mar 2011 #2 For en søt kjole! Likte veldig godt fargene, litt utradisjonelle[:)] Å for et herlig garn da!
Mammaia 81 Elsker forumet 23 Mar 2011 #4 For ei vakker jente med stilig kjole! Du er bare et unikum på heklefronten!!
B *BekkUlf* Forumet er livet 23 Mar 2011 #9 Tusen hjertelig takk! Gleder meg til hun skal bruke den i besøket til mormor :D
M mammatileijente Forumet er livet VIP 23 Mar 2011 #10 Herregud.. du er jo helt sykt flink på å hekle!! Hadde du enda vært naboen min[8D][:D] Kjempefin kjole! Og for ei nydelig datter du har
Herregud.. du er jo helt sykt flink på å hekle!! Hadde du enda vært naboen min[8D][:D] Kjempefin kjole! Og for ei nydelig datter du har
B *BekkUlf* Forumet er livet 23 Mar 2011 #11 ORIGINAL: Fridasinmamma Herregud.. du er jo helt sykt flink på å hekle!! Hadde du enda vært naboen min[8D][:D] Kjempefin kjole! Og for ei nydelig datter du har hihi, bare å komme til bergen[;)] Takk! Hun er min øyesten ja[:)]
ORIGINAL: Fridasinmamma Herregud.. du er jo helt sykt flink på å hekle!! Hadde du enda vært naboen min[8D][:D] Kjempefin kjole! Og for ei nydelig datter du har hihi, bare å komme til bergen[;)] Takk! Hun er min øyesten ja[:)]