Superteam Forumet er livet 15 Jun 2010 #2 ja jeg holder på med det, fikk ideen fra FRIUT :D Hun som har lagt ut link og bilde :D Her er linken til oppskriften!
ja jeg holder på med det, fikk ideen fra FRIUT :D Hun som har lagt ut link og bilde :D Her er linken til oppskriften!
Superteam Forumet er livet 15 Jun 2010 #3 kanskje greit å legge ut linken og da... http://jippijei.blogg.no/1252873042_how_to_bestemorruter.html
kanskje greit å legge ut linken og da... http://jippijei.blogg.no/1252873042_how_to_bestemorruter.html
mamihe Gift med forumet Sommerfuglene <3 15 Jun 2010 #4 Takk! [:D] Hvilket type garn bruker du? Og hvilken str heklenål?
Superteam Forumet er livet 15 Jun 2010 #5 ORIGINAL: mamihe Takk! [:D] Hvilket type garn bruker du? Og hvilken str heklenål? jeg bruker et garn fra Sparkjøp som er billig:P Koster 10,50 pr rull! det heter "gullgarn" (går ganske mange ruller) Så bruker jeg heklenål nr 5 :)
ORIGINAL: mamihe Takk! [:D] Hvilket type garn bruker du? Og hvilken str heklenål? jeg bruker et garn fra Sparkjøp som er billig:P Koster 10,50 pr rull! det heter "gullgarn" (går ganske mange ruller) Så bruker jeg heklenål nr 5 :)
mamihe Gift med forumet Sommerfuglene <3 15 Jun 2010 #6 ok, takk [:D] Da får vi se hvor langt jeg kommer [:D]
Superteam Forumet er livet 15 Jun 2010 #7 jeg hadde litt svigermorhjelp pga jeg ikke kunne hekle, så hun heklet føste firkant med meg! Tok ikke mange minuttene å lære seg hekling da:) Good luck :D
jeg hadde litt svigermorhjelp pga jeg ikke kunne hekle, så hun heklet føste firkant med meg! Tok ikke mange minuttene å lære seg hekling da:) Good luck :D
mamihe Gift med forumet Sommerfuglene <3 15 Jun 2010 #8 Nei, men jeg har kun heklet en enkel lue og noen blomster tidligere. Får prøve å se hvordan det går [:D]
Nei, men jeg har kun heklet en enkel lue og noen blomster tidligere. Får prøve å se hvordan det går [:D]
Superteam Forumet er livet 15 Jun 2010 #9 ORIGINAL: mamihe Nei, men jeg har kun heklet en enkel lue og noen blomster tidligere. Får prøve å se hvordan det går [:D] Da tror jeg ikke det skal være noe problem for deg :) Det er en lett oppskrift om man kan hekle, og om du gjør noe feil, ser du det med en gang!!!
ORIGINAL: mamihe Nei, men jeg har kun heklet en enkel lue og noen blomster tidligere. Får prøve å se hvordan det går [:D] Da tror jeg ikke det skal være noe problem for deg :) Det er en lett oppskrift om man kan hekle, og om du gjør noe feil, ser du det med en gang!!!