Hekle

Jordbær

Forelsket i forumet
Hei. Jeg har akkurat lært meg å hekle ved hjelp av YouTube. Går litt seint, og med litt varierende utseende enda, men er i allefall i gang :) har dere noe forslag til ting man kan hekle når man er nybegynner? Er i gang med et teppe, og tenkte å hekle blomster å pynte med :)
Vil gjerne ha flere forslag! :)

Baby boots ♡♡ mange fine!

Baby boots ♡♡ mange fine!
De får jeg aaaldri til! Jeg har prøvd flere forskjellige mønster på babysokker/sko, men synes alltid de blir litt feil fasong på en måte!? Er det en hemmelighet der som jeg ikke vet om? :p Mulig de blir fine når de først brukes et par ganger?

De du ser bilder av er fylt med noe så de de ser fine ut som regel. Dine er sikkert veldig fine :)

HImageUploadedByBV Forum1413048979.984038.jpg
Heklet min først vått her om dagen! Har aldri heklet noe som helst før - enkelt! :-)

Wow! Hvor fant du oppskrift? :D

Vell. Er ingen oppskrift. Lærte av min mor, som igjen lærte av ei venninne, dom igjen lærte det av ei venninne! Hvis du skjønner ? Hehe! Men denne heklemåten heter Pjoning :-)

Virker så moro å hekle :-) har ikke hatt tolmodighet enda :-P

Du har ikke en oppskrift da?? :)
gå inn på www.etsy.com og søk på crochet baby boots :) der har jeg funnet masse! Ikke dyre oppskrifter heller :) jeg kan bare engelske oppskrifter da det var det jeg lærte meg når jeg begynte, da alle oppskriftene jeg fant og ville prøve meg på var på engelsk. Så har ikke noe på norsk :)

Back
Topp