Hekle *skryte litt*

• Trådstarter Trådstarter Kickie
  • Opprettet Opprettet
K

Kickie

Guest
Jeg har heklet i et halvt år nå, og fant ut at det endelig var på tide å prøve seg på noe litt mere avansert enn huer og sjal.
Så her er min første heklede topp:

Den ble litt for liten, så jeg får bare igjen de to øverste knappene uten å sprenge den [&o]

Så flink du er! Og så søt du er, på tross av det noe skeptiske uttrykket ditt på det nederste bildet [:D]

ORIGINAL: KristineBirgitte

Så flink du er! Og så søt du er, på tross av det noe skeptiske uttrykket ditt på det nederste bildet [:D]

Tusen takk :)
Jeg var veldig usikker på om jeg skulle legge ut det nederste bilde eller ikke...

den var kanonfin!!!!

er oppskriften fra garntudio?

er holder jeg på med en sånn oversized hals,som man kan tulle rundt hodet og halsen. :) men beg å bli ganske klar for noe litt mer ordentlig nå

ORIGINAL: ohBaby!

den var kanonfin!!!!

er oppskriften fra garntudio?

er holder jeg på med en sånn oversized hals,som man kan tulle rundt hodet og halsen. :) men beg å bli ganske klar for noe litt mer ordentlig nå

Nice :) Vil gjerne se bilde når du er ferdig!

Ja, oppskriften er herfra: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=130&d_id=10&lang=no

Ser jo at jeg har gjort noe feil, for de er ikke helt make. Men men [:)]

ORIGINAL: *EnSolstråle*

Den var veldig fin. synd at den var litt for liten [:'(]

Takk takk :)
Jeg var forberedt på det da.
La merke til at jeg mistet noen masker på snuingen. Jeg holder på med en annen topp nå, så krysser jeg fingrene for at den passer bedre :P

Fy søren! Proff du! Knallfin!

ORIGINAL: smash

Fy søren! Proff du! Knallfin!

Proff og proff. Hehe. Men takk skal du.
Den var faktisk ikke så vanskelig som den så ut som. Men jeg brukte en god måned på å gjøre den ferdig.

Back
Topp