Hekle kjolen er ferdig *bilde*

• Trådstarter Trådstarter *Becca*
  • Opprettet Opprettet
B

*Becca*

Guest
Da er min første kjole endelig ferdig (mangler bare knapper), og jeg er ganske så fornøyd selv[:D]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Kjempe fin. Hvilken str er det?

Takk for det.
Er str 12/18 mnd[:)]

Nydelig kjole!!! [:D]

ORIGINAL: *EnSolstråle*

Den var nyyydelig[:D] hvor fant du oppskriften?? 

Takk takk[:D]

Oppskriften finner du her: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=20&lang=no

jeg har heklet den, hadde ikke knapper så jeg heklet knapper=) funker fint det også!

Fin den var =)

ORIGINAL: #Åsen#

jeg har heklet den, hadde ikke knapper så jeg heklet knapper=) funker fint det også!

Fin den var =)

Takk[:)]
Hvordan heklet du knapper?

Den var kjempesøt [:D]

Kjempefin var den[:D]

Nydelig kjole[:)]

Elsker den!!! Er det den fra garnstudio? Var den vanskelig?

ORIGINAL: *Becca*

ORIGINAL: #Åsen#

Fin den var =)

Takk[:)]
Hvordan heklet du knapper?

lagde små stramme blomster

Den ble kjempefin! Effektivt og, selv om alt annet settes til side.. [8D]

Jeg har begynt på den nå, str 3/4 år. Men jeg hekler den på pinne 5 med Lerkegarn fra Dale da. Da blir den ikke fullt så varm, og så blir den litt mer "hullete" enn med en tettere nål. Men det gjør ingenting, blir fint det og! [:)]

ORIGINAL: smash

Elsker den!!! Er det den fra garnstudio? Var den vanskelig?

Den er fra garnstudio ja[:)] Ikke så vanskelig nei, det er bare halvstaver og fastmasker, så det går kjapt og greit[:)]

ORIGINAL: Pijah

Den ble kjempefin! Effektivt og, selv om alt annet settes til side.. [8D]

Jeg har begynt på den nå, str 3/4 år. Men jeg hekler den på pinne 5 med Lerkegarn fra Dale da. Da blir den ikke fullt så varm, og så blir den litt mer "hullete" enn med en tettere nål. Men det gjør ingenting, blir fint det og! [:)]

Hehe, ble ferdig med innleveringen også til slutt, så da er det lov[;)]

Hekler du ferre masker når du bruker større nål, eller følger du oppskriften? Tenkte å begynne på en til snuppa i løpet av vinterferien, og lurer på om jeg skal hekle med litt større nål[:)]

Back
Topp