Hekla meg Dalekjolel :-) (med bilde)

Superfin kjole, jenta di kledde den godt! :D jeg har tenkt til å lære meg å strikke/helle til høsten når ting blir roligere på jobb. Gleder meg :)

Wow, den var nydelig :) Du er flink!!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg synes de kjolene der er så utrolig nydelige! :) Din var veldig fin, liker at ikke alt trenger å være rosa ;)
Jeg fikk meg symaskin i julegave i fjor(den står enda i eska), og hekle kunne jeg i allefall en gang, så kanskje jeg må prøve meg på en slik til lillesnuppa mi også! :)
Ja det burde du :-)
Ja her går det mye i blå og grønn på jenta også liker forskjellige farger viss eg selv kjøper kjær, men har handla litt bruka. . Og der er alt rosa!
Holder på med en ny nå, den har hvitt skjørt og hehe ja lyserosa overdel ;-) men utvalget var ikke så stort i garnet :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jenta mi har også en sånn, i brunt og gammelrosa. Din versjon var også helt nydelig:-)
Ser for meg din versjon er veldig fin og :-)
Her hadde de bare dette stoffet i grå, blå og knall grønn :-P men fornøyd med resultatet. Enkle er ofte det beste :-P hehe ;-)

Nydelig kjole! ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser for meg din versjon er veldig fin og :)
Her hadde de bare dette stoffet i grå, blå og knall grønn :p men fornøyd med resultatet. Enkle er ofte det beste :p hehe ;-)

Ja syns den er fin! Gammelrosa hekladel, og småblomstra brunt stoff - ganske retro og fint, akkurat som jeg liker det. Veldig artig å se akkurat den samme modellen med annen farge og annet stoff - det er to helt forskjellige kjoler:-):-) Veldig fine begge to:-)

Back
Topp