Hekla jakke.

Kjempefin!
Jeg holder på med samme jakken, i grått faktisk[:D] bare jeg valgte en lysere gråfarge... Mulig jeg må ut å kjøpe mer garn om du brukte 10 nøster[&:] hehe

10 nøster??? Steike, det var mye garn!! Det er jo en halv kilo garn det! Borti en kilometer med garn! Hahaha, det er myyyye jo! Men jeg tror deg altså, bare ble overraska over at det var så mye.. Heheheh.. 

Brukte bare 4 nøster jeg, men det var vel str 1 år [:)]

Og jeg droppa hetta..

tusen takk jenter.
Hu som fikk den til sønnen sin ble kjempegla.
Skal hekle en lik bare i 1 år til min sønn slik at han kan bruke den til høsten.[:)]

ORIGINAL: Mavir

Så flott jakke [:D]

Utrolig flott!! [:D] Jeg syns også den så miss ut i alle fargene, så nå skal jammen meg jeg også hekle denne uten tvil! Jeg har 9 nøster av DROPS eskimo liggende og jeg vil hekle den i str 2-3 år 92/98, hvor mange nøster tror du jeg trenger?

Ja, den er uten tvil finere ensfarget.

86/92 brukte jeg 10 nøster. (9 pluss litt til)
Viss du skal ha 98/104 vil jeg kanskje tippe du må oppi 11 nøster.
Litt mindre om du dropper hetta. [:D]

Jeg spurte drops hvor mange nøster det gikk på ensfarga jakke. De svarte 550gram på de 2 største størrelsene, men jeg brukte 500.

ORIGINAL: *Pisces*

Ja, den er uten tvil finere ensfarget.

86/92 brukte jeg 10 nøster. (9 pluss litt til)
Viss du skal ha 98/104 vil jeg kanskje tippe du må oppi 11 nøster.
Litt mindre om du dropper hetta. [:D]

Jeg spurte drops hvor mange nøster det gikk på ensfarga jakke. De svarte 550gram på de 2 største størrelsene, men jeg brukte 500.

Okei, så da trenger jeg 10/11 nøster så da må jeg kjøpe nytt garn for blir dumt om fargen ikke blir helt lik de 9 nøstene jeg har liggende... [:)]

Back
Topp