hekla en poncho..

Oboy!

Gift med forumet
men følte den kanskje ble litt for trang rundt armene..
er ikke helt ferdi,skal få ett bånd med blomster på i hver ende,og feste tråder såklart[8D]

Den ble jo kjempefin[:)]
Så skjønn jente du har[:)]

Den ble kjempesøt da[:D]

så fin[:)]

nydelig jente[:D]

tuuusen takk[;)]
og ja,må vertfall si meg eni med at lillemor er nydelig[;)] tihi[;)] og ekstra kjekkt når hun synest det er gøy å prøve på de nye tingene,og leker med lekene som blir laga[:)]

ORIGINAL: Civena

tuuusen takk[;)]
og ja,må vertfall si meg eni med at lillemor er nydelig[;)] tihi[;)] og ekstra kjekkt når hun synest det er gøy å prøve på de nye tingene,og leker med lekene som blir laga[:)]

hehe ja kjenner til den,for hver gang jeg hekler en leke så sier Celine: Nine sin!! Nine leke den[8D]
Hun er ikke så glad i å prøve f.eks luer jeg lager,da blir det ramaskrik hehe.

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

ORIGINAL: Civena

tuuusen takk[;)]

hehe ja kjenner til den,for hver gang jeg hekler en leke så sier Celine: Nine sin!! Nine leke den[8D]
Hun er ikke så glad i å prøve f.eks luer jeg lager,da blir det ramaskrik hehe.

tihi!! så søøøt!![:D][:D]
nei,lillemor her er faktisk blitt gla i å "pynte seg"....helt utrolig egentlig,før var det ikke sån..da var det liksom pyton[8D]

Fin poncho på finjente!!

ORIGINAL: Kiraoth

Den ble jo kjempefin[:)]
Så skjønn jente du har[:)]

[:D]

Kan du ikke lage hull til armene nå da??Da blir det kanskje ikke så trangt pluss at hun får armene i det "fri"...

Back
Topp